کد خبر : 1815366 | 23 اسفند 1400 ساعت 23:49 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

فلیک: مطمئنم فلورین ویرتز قوی‌تر بازمی‌گردد

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی تاکید کرد فلورین ویرتز به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.

فلیک: مطمئنم فلورین ویرتز قوی‌تر بازمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، فلورین ویرتز، ستاره جوان و آینده دار لورکوزن دیشب دچار پارگی رباط صلیبی شده و ادامه فصل را از دست داد. بسیاری در انتظار انتقال این هافبک خلاق به تیم های نامدار اروپا در فصل تابستان بودند، اما به نظر می رسد این اتفاق حداقل فعلا که رخ نخواهد داد. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه تیم ملی آلمان به این بازیکن دلداری داده و مدعی شد فلورین ویرتز در آینده حتی بهتر از گذشته دوباره در زمین فوتبال حضور خواهد یافت.

1698396

هانسی فلیک گفت: "به نظر من فلورین ویرتز یکی از بزرگ ترین و بهترین استعدادهایی است که فوتبال آلمان در سال‌های اخیر ساخته است. بنابراین من وقتی که متوجه خبر پارگی رباط صلیبی این بازیکن در ترکیب لورکوزن شدم، شوکه و ناراحت شدم. من پیش از این به‌صورت تلفنی با فلورین ویرتز بعد از مصدومیت صحبت کرده و سعی کردم به او روحیه و شجاعت در مقابله با این آسیب دیدگی بدهم.

فلورین ویرتز هنوز بازیکن خیلی جوانی بوده و من اطمینان دارم در آینده حداقل به همان اندازه گذشته باکیفیت و قوی به میادین باز می‌گردد. در این رابطه مطمئن هستم و البته او از حمایت کامل ما برخوردار است. ما برای فلورین ویرتز بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم و کادر فنی تیم ملی آلمان امیدوار است که روند بهبودی این بازیکن در ماه‌های آینده به بهترین شکل پیش برود."

دیدگاه‌ها