کد خبر : 1815220 | 22 اسفند 1400 ساعت 23:03 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: باید تلاش کنیم لیورپول را شکست دهیم

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال امیدوار به ثبات بیشتر در نتیجه گیری تیمش در ادامه فصل است.

آرتتا: باید تلاش کنیم لیورپول را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها امروز با ارائه نمایشی خوب با دو گل از سد لستر گذشته تا در رده چهارم قرار گرفته و برای جدال حساس چهارشنبه شب مقابل لیورپول آماده شوند. میکل آرتتا بعد از دیدار با لستر در مورد عملکرد تیمش و درخشش مارتین اودگارد در هفته های اخیر صحبت کرده است.

میکل آرتتا گفت: "من فکر می کنم باید خوشحال باشیم. اگر بازیکنان آرسنال از دفاع از این باشگاه رضایت ندارند که باید به جای دیگری برویم، زیرا کار اشتباهی انجام می دهیم. آنها باید از بازی کردن لذت ببرند و همه چیز معطوف به داشتن احساس خوب هنگام حضور در میدان است. 

1690508

من به جدول با علم به بازی هایی که باقی مانده نگاه می کنم. باید منتظر بوده و برای بازی بعدی آماده شویم. من قمارباز بزرگی نیستم و هرگز هم نبوده ام. ثبات چیزی است که همه مربیان می خواهند در تیم خود داشته باشند.

دیدار بعدی با لیورپول در سطح متفاوتی برگزار می شود و ما باید با استاندارد جدیدی به مصاف این تیم برویم. از فردا باید آماده این دیدار شده تا بدانیم چگونه می توانیم آنها را شکست دهیم.

درخشش مارتین اودگارد؟ او امروز دوباره در تمام جنبه های بازی، چه در بخش ساخت موقعیت در یک‌سوم حریف و چه در امور دفاعی فوق العاده بود. اودگارد از زمان انتقال به آرسنال مسیری طولانی را پیموده و به نظر من باعث بهتر شدن بازیکنان دیگر هم شده است. ما قطعا متقاعد شده بودیم که اودگارد بازیکنی است که می تواند در سبک فکری ما در باشگاه جای بگیرد و ما واقعا از نمایش این بازیکن راضی هستیم."

دیدگاه‌ها