کد خبر : 1815224 | 22 اسفند 1400 ساعت 23:30 | 23.3K بازدید | 4 دیدگاه

چشمک به UCL و لیورپول؛

آماده‌ترین آرسنال برای جبران 4-0 (عکس)

آرسنال با کسب پنجمین برد متوالی خود به رتبه چهارم لیگ جزیره بازگشت تا در قامت مدعی سهمیه، خود را آماده تقابل با لیورپول کند.

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین 4-0 به لیورپول می توانست نقطه پایان آرتتا در آرسنال باشد اما توپچی ها به سرمربی‌شان اعتماد کردند. این سرمربی اسپانیایی برای احیای تیمی که سال ها برای آن بازی کرده بود زمان را از دست نداد. پس از متحمل شدن دو شکست دیگر، آرسنال پای در یک مسیر رویایی گذاشت که همچنان ادامه دارد. فصل 22-2021 اولین فصلی بود که بعد از سال 1996 آرسنال در هیچ جام اروپایی حضور نداشت و بازگشت به لیگ قهرمانان تنها راه پایان دادن به این اتفاق تلخ بود که اینک امید زیادی به تحقق آن وجود دارد.

1698408
1698409

این تیم امروز با نتیجه دو بر صفر از سد لسترسیتی گذشت تا پنجمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد. این هشتمین برد شاگردان آرتتا طی 10 بازی اخیرشان در لیگ جزیره است. آنها در این 10 بازی تنها یک بار شکست خورده‌اند و یک بازی شان هم مساوی شده است. توپچی ها با این بازگشت بزرگ، خود را از بحرانی که می رفت یک فصل دوری دیگر از اروپا را برایشان رقم بزند؛ نجات دادند.

آنها با برد امشب 51 امتیازی شدند تا جای منچستریونایتد را در رده چهارم بگیرند. این اتفاق در آستانه بازی حساس روز چهارشنبه رخ داد. آرسنال که هنوز زخم دریافت چهار گل بازی رفت مقابل لیورپول را فراموش نکرده، در بهترین کیفیت فنی و روحی ممکن، خود را به بازی برگشت مقابل این تیم رسانده و باید دید که می‌تواند روند خوب نتیجه گیری خود را با عبور از لیورپولِ رده دومی که یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر اروپاست؛ ادامه دهد یا خیر.

1698407
1698406

آخرین برد آرسنال مقابل لیورپول به جام اتحادیه فصل قبل بر می‌گردد که در ضربات پنالتی رقم خورد. این تیم بعد از شکست 4-0 در بازی رفت این فصل دو بار دیگر در جام اتحادیه به مصاف لیورپول رفت که حاصل آن یک مساوی و یک باخت دیگر بود.

 

دیدگاه‌ها