کد خبر : 1815238 | 23 اسفند 1400 ساعت 01:33 | 15.5K بازدید | 8 دیدگاه

اول گالا بعد ال کلاسیکو

تورس: هم ما و هم رئال در بهترین فرم هستیم

فران تورس ستاره بارسا در بازی امشب برابر اوساسونا بود و توانست دبل کند. او در پایان بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

تورس: هم ما و هم رئال در بهترین فرم هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در یک بازی کاملا برتر توانست با سه گل از سد اوساسونا بگذرد و به رتبه سوم لالیگا برگردد. در این بازی فران تورس دبل کرد و امریک اوبامیانگ و ریکی پویج هم گل های بعدی را به ثمر رساندند. بارسا یک بازی کمتر از سویای رده دومی انجام داده و 5 امتیاز هم کمتر دارد. بعید نیست با ادامه روند امتیاز از دست دادن های سویا، در نهایت بارسا بتواند به رتبه دوم هم برسد.

1698433

 

فران تورس ستاره بارسا در این بازی به خبرنگاران گفت:« برای این پیروزی بسیار خوشحالم. وقتی موقعیت های زیادی خلق می کنید، شانس زیادی برای رسیدن به گل نیز خواهید داشت. اگر تلاش کنید و ناامید نشوید، بالاخره شانس های شما گل خواهد شد. در برخی بازی های این فصل بدشانس بودم ولی حالا توپ هایم وارد دروازه می شود. در بازی قبلی برابر گالاتاسرای چندان خوب نبودیم ولی امروز مثل یک تیم بازی کردیم و مهم نیز همین بود.»

1698420

 

تورس ادامه داد:« دمبله؟ همه از کیفیت او با خبریم و در بازی های زیادی او خود را ثابت کرده است. از سطح کنونی دمبله اصلا شگفت زده نیستم.»

ال کلاسیکو:« فعلا بازی با گالاتاسرای در پیش است و برای صعود به دور بعد لیگ اروپا باید برنده شویم. سپس به ال کلاسیکو فکر خواهیم کرد. رئال در بهترین سطح خودش است و البته ما هم روی فرم هستیم.»

دیدگاه‌ها