کد خبر : 1815239 | 23 اسفند 1400 ساعت 01:55 | 36K بازدید | 16 دیدگاه

آنها سخت امتیاز می‌دهند

ژاوی: قهرمانی حتی با پیروزی بر رئال هم بعید است

سرمربی بارسلونا معتقد است حتی اگر بر رئال در برنابئو پیروز هم شوند نیز بعید است قهرمانی لالیگا را کسب کنند.

ژاوی: قهرمانی حتی با پیروزی بر رئال هم بعید است

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از شب سوم از هفته بیست‌و‌هشتم لالیگای اسپانیا، امشب بارسلونا در خانه به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با نتیجه 4-0 میهمان خود را از پیش رو بردارد.

دو گل از فران تورس در دقایق 14 (پنالتی) و 21، یک گل از پ‌ی‌یر امریک اوبامیانگ در دقیقه 27 و گلزنی ریکی پوج در دقیقه 75 تیم آبی‌و‌اناری‌پوش کاتالونیا را به چهاردهمین پیروزی‌اش رساند تا این تیم با 51 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکومادریدی که یک بازی هم بیشتر از کاتالان‌ها انجام داده، در رده سوم قرار بگیرد.
 

1697722

 

ژاوی سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی قبلی برابر گالاتاسرای تلنگر خوبی بود و ثابت کرد که اگر جدیت به خرج ندهیم و تمرکز کامل نداشته باشیم، نمی توانیم برنده شویم. امشب یکی از بهترین بازی های فصل ما حداقل از زمانی که من مربی بارسا شده ام، ارائه دادیم. همه خوب بودند و از بازی خودشان لذت بردند. این برد برای روحیه و اعتماد به نفس تیم نیاز بود. این هفته فقط سویا از بالانشین ها امتیاز از دست داده و مهم بود که برنده شویم.»

دبل تورس و درخشش دمبله با ارسال دو پاس گل:« در مورد فران تورس قبلا گفته بودم که گلزنی هایش شروع خواهد شد و فقط مساله زمان در میان بود. عثمان امشب گل نزد ولی عالی بود و با سرعت خودش موقعیت های زیادی خلق کرد. او در این مسابقه بازهم تفاوت ها را رقم زد. دمبله به شکل خاصی امشب خوب بود، خیلی خوب. هم از تورس، هم دمبله و تمامی عناصر هجومی راضی هستم و همگی تاثیرگذار بودند»

1698437

 

بازی برگشت با گالا:« باید بهترین بازی را انجام دهیم تا صعود کنیم. باید برای پیروزی به ترکیه برویم و هدفی جز این نداریم.»

تعویض پیکه:« کمی مصدوم بود و ترجیح دادم از او محافظت کنم.»

ال کلاسیکو و امید به قهرمانی:« قهرمانی لالیگا بسیار سخت شده چون رئال امتیاز از دست نمی دهد. حتی اگر در برنابئو برنده شویم هم کار سختی برای قهرمانی خواهیم داشت. رئال تا به اینجا فقط دو باخت داشته و باید سه بار دیگر نیز تا پایان فصل ببازد تا ما شانس قهرمانی پیدا کنیم. این بسیار خوش بینانه است.»

دیدگاه‌ها