کد خبر : 1815244 | 23 اسفند 1400 ساعت 09:16 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: برای حفظ اسکودتو باید بیشتر تلاش کنیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است عملکرد فعلی این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی کافی نیست.

اینزاگی: برای حفظ اسکودتو باید بیشتر تلاش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ ایتالیا به مصاف تورینو رفت و به تساوی 1-1 رضایت داد. 
نراتزوری در این بازی با مشکلات بسیاری مواجه شد. ابتدا از حریفش عقب افتاد اما در نهایت در وقت‌های تلف شده موفق شد با تک گل الکسیس سانچس بازی را به تساوی بکشاند. 
اینزاگی پس از پایان بازی به DAZN گفت:«تورینو در نیمه اول هجومی‌تر بود اما بریشا  هم دو مهار درخشان داشت. ما سبک درستی را در زمین به کار گرفتیم و شایسته بودیم که گل مساوی را زودتر به ثمر برسانیم و در این صورت، شاید می‌توانستیم برنده بازی باشیم.»

 

1697140


او با اشاره به تلاش تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته اظهار داشت:«ما می‌دانیم که برای حفظ اسکودتو باید بیشتر تلاش کنیم و سبک متفاوتی را در این دیدارها به کار بگیریم.»
اینتر حالا با یک بازی کمتر 59 امتیازی است و پس از ناپولی و میلان با 60 و 63 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. آنها تنها سه امتیاز بیشتر از یوونتوس دارند که به شدت در تعقیب آنهاست. 
اینزاگی درباره شرایط تیمش اضافه کرد:«ما انرژی خودمان را از دست دادیم، بازیکنان در شرایط حساسی از این فصل هستند اما این اتفاق نباید ادامه پیدا کند. ما می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. حالا ما 10 فینال داریم و دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را هم باید برگزار کنیم، بنابراین باید انرژی خودمان را بازیابی کنیم. من نگران نیستم چون می‌دانم فرصت دفاع از عنوان قهرمانی را داریم.»

دیدگاه‌ها