کد خبر : 1815264 | 23 اسفند 1400 ساعت 11:22 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

مبارزه شهرخودرو برای بقا آغاز شده است

بیژن: در این زمین فقط با دعا کردن می‌شود نتیجه گرفت!

مجتبی بیژن با گلی که در دیدار با فجرسپاسی به ثمر رساند شانس بقای تیمش در این فصل را زنده نگه داشت.

بیژن: در این زمین فقط با دعا کردن می‌شود نتیجه گرفت!

به گزارش ورزش سه، شهرخودرو در مسابقه‌ای که برایشان حکم فینال را داشت فجر سپاسی را یک بر صفر شکست داد تا برای بقا در لیگ شانسی پیدا کند. مجتبی بیژن در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما می‌دانستیم که فجر تیم دونده و جنگنده است ولی این را هم می دانستیم که در زمین آنها نمی توان خیلی کار فنی کرد، خیلی خراب و داغون بود! با این شرایط ما به غیر از گلی که زدیم یکی دو موقعیت خوب دیگر داشتیم و در دقیقه آخر خدا را شکر برای ما پنالتی گرفته شد و ما بردیم. خیلی این بازی برای ما مهم بود زیرا توانستیم فجر و نفت مسجد سلیمان را در خانه حریف ببریم.
بازیکن شهر خودرو در مورد کیفیت زمین حافظیه اینگونه توضیح داد: چمن و ناهموار بودن از یک طرف، قسمت بد ماجرا این بود که یک تکه از زمین را آب داده بودند و یک قسمت شبیه به آسفالت بود و یک جاهایی کمی آب جمع شده بود. در یک صحنه بازیکن ما پاس داد و توپش گیر کرد. خود فجر از این قضیه ضرر می کند. در آن زمین فقط باید دعا کنی یک اتفاق بیفتد تا تکلیف نتیجه بازی مشخص شود! 
او که گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر رساند ادامه داد: ۳۰ ثانیه مانده بود بازی تمام شود، در وقت های اضافه بود، جا دارد از داور تشکر کنیم که شجاعتش را داشت که در آن ثانیه ها پنالتی بگیرد در بازی‌های دیگر انگار ما در این لیگ وجود نداشتیم! از بس که خیلی از موقعیت‌ها را به ضرر ما سوت زدند. در بازی  با هوادار گل آنها نیم متر در آفساید بود. بچه هم بود می توانست آن توپ را آفساید بگیرد زیرا تمام بازیکنان ایستاده بودند اما آفساید را نگرفت. بازیکن حریف باید اخراج می شد که نشد چرا؟  زیرا ما آن طرف میدان بودیم. شاید اگر داور دیگری بود در ثانیه‌های پایانی پنالتی  را نمی گرفت ولی برای ما گرفت و به گل تبدیلش کردیم.

 


این بازیکن با اشاره به اینکه تا قبل از برد شهر خودرو در این دیدار خیلی از کارشناسان اذعان داشتند شهرخودرو را عملا باید سقوط کرده حساب‌کنیم، نظرش را اینگونه بیان کرد: هرکس ما را می‌دید از اشخاص فوتبالی و صاحب‌نظران بگیرید تا دوستان نزدیک خودمان انگار همه از ما قطع امید کرده بودند و می گفتند شما که سقوط خواهید کرد، تنها کسی که باور داشت می‌توانیم در لیگ بمانیم خودمان بودیم. فقط هم خودمان می توانستیم این کار را بکنیم. خدا را شکر با همتی که بچه‌ها داشتند این اتفاق افتاد، نه فقط در بازی با فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان که پیروز شدیم بلکه در خیلی از بازی ها راحت می توانستیم امتیاز بگیریم. در بازی با آلومینیوم اراک با اختلاف دو سه گل باید بیرون می آمدیم اما مساوی شد، در بازی با تراکتور و هوادار حداقل باید مساوی می گرفتیم. وقتی تیم در روند بدی می‌افتد از داوری و بدشانسی ها بگیرید تا بقیه مسائل همه چیز تیم را به سمت پایین هل می‌دهد. سختی این است که شما یک جا این نوار را ببری. الان خدا را شکر به همین شکل شد، انگار قبل از این لیگ، با ۱۵ تیم به کار خود ادامه می داد، ما تازه کارمان را شروع کردیم. هم شانس این را داریم مبارزه کنیم و نتیجه بگیریم. تا پیش از این کسی روی ما حساب باز نمی کرد.
بیژن در پایان در مورد دیدار با تیم سابق خودش نساجی در هفته پیش رو افزود: نساجی مالک، مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و هواداران خیلی خوبی دارد. یکی از تیم‌های خوب فوتبالی که نتایجشان تقریبا قابل قبول است. بازی خیلی سختی داریم. بچه ها به این باور رسیدند که می‌توان نتیجه گرفت. برای برد می‌رویم زیرا ما به تک تک امتیازات نیاز داریم. حتی پرسپولیس و استقلال را باید ببریم. در بازی با نساجی هم قوی تر از قبل پیش می رویم‌.

دیدگاه‌ها