کد خبر : 1815295 | 23 اسفند 1400 ساعت 14:20 | 54.5K بازدید | 9 دیدگاه

پرویز برومند: آرزو دارم حسینی به تیم ملی برود

واکنش جالب سنگربان سابق استقلال به انتقادات از لک

سنگربان سابق استقلال ابراز امیدواری کرد که بازی زیبای تیم فوتبال استقلال به ثبت گل‌های بیشتر برای این تیم ختم شود.

واکنش جالب سنگربان سابق استقلال به انتقادات از لک

به گزارش "ورزش سه" پرویز برومند دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال در حاشیه دیدار نمادین تیم فوتبال پیشکسوتان ایران و کودکان معلول گفت: دل خودمان هم شاد شد، خیلی لذت‌بخش بود و خداراشکر این سعادت نصیب من شد که امروز در خدمت این بچه‌های گل و فوق‌العاده خوب باشیم؛ فکر نمی‌کردم آنقدر خوب باشند اما عرق من را در آوردند (باخنده). دل بچه‌ها شاد شد و من داشتم به محمدرضا (مهدوی) می‌گفتم، دل خود من هم شاد شد، از صبح درگیر این موضوع هستیم و دیگر فکر می‌کنم الان بازی تمام شد.

برومند از اطلاعات عمومی بالای بچه‌های مرکز نگهداری درباره‌ استقلال و پرسپولیس و ... گفت و توضیح داد: به هر حال این‌ها بچه هستند و به استقلال و پرسپولیس سمت و سو پیدا می‌کنند، امیدوارم که اتفاقات خیلی خوب بیفتد که این بچه‌ها الگوهای خوبی برای آینده داشته باشند.

دروازه‌بان سابق استقلال درباره‌ی کری‌خوانی‌های انجام شده گفت: خیلی کری می‌خواندند، واقعا بچه‌های خوبی بودند و کاملاً فوتبال را می‌شناختند؛ می‌دانستند که چگونه باید گل بزنند و یکی دو گل خیلی خوب هم زدند و من خود هم مصدوم شدم و هفته‌ی آینده من را ندارید. (باخنده)

پرویز برومند در پاسخ به سوالی درباره‌ی دربی پایتخت توضیح داد: من فکر می‌کنم بعد از مدت‌ها 4-5 هفته خیلی خوب را در لیگ دیدیم، خیلی دیر تیم‌های لیگ سر پا شدند، چون در این چند هفته داریم بازی‌های خیلی خوبی می‌بینیم، به خصوص از استقلال من بازی‌های خیلی خوبی می‌بینم؛ استقلال خودش را خوب نشان می‌دهد و بچه‌هایش هماهنگ‌تر نسبت به گذشته شده‌اند و نتایج فوق‌العاده‌ای هم می‌گیرند.

وی افزود: استقلال با زیبا کردن بازی می‌تواند گلزنی بیشتر را همراهش کند، انشالله در تمرینات این اتفاق بیفتد و این تمرینات را انجام بدهند و در دربی هم این اتفاق برای استقلالی‌ها بیشتر بیفتد و هواداران خوشحال‌تر شوند.

برومند در واکنش به وضعیت دروازه‌بانان دو تیم سرخابی پاسخ داد: من فکر می‌کنم باید منطقی باشیم، من فوق‌العاده لذت می‌برم که این اتفاق برای سیدحسین (حسینی) رخ داده و به خوبی از دروازه‌ی استقلال حفظ و حراست می‌کند؛ ما اگر به گذشته برگردیم، استقلال دروازه‌بانانی داشت که هم قفس توری خودش را حراست می‌کرد و هم تیم ملی. من آرزوی آن را برای سیدحسین دارم.

دروازه‌بان سابق استقلال ادامه داد: هواداران و کسانی که این فکر را می‌کنند، چون خودم دروازه‌بان بودم این را می‌گویم، به گذشته برگردند و ببینند حامد لک در بازی‌هایی که انجام داده چقدر مثمرثمر بوده است. حالا روزش نبوده و اشتباهی کرده و این دلیل نمی‌شود که گذشته و عقبه این دروازه‌بان را که خیلی خوب هم برای تیمش انجام وظیفه کرده از یاد ببریم.

وی افزود: امیدوارم روزهای خیلی خوبی برای هر دوی آن‌ها باشد، هر چقدر که دروازه‌بان‌ها خوب کار کنند، برای انتخابی تیم ملی تنور داغ‌تر می‌شود چون ما جام جهانی را در پیش داریم. امیدوارم که هر کسی که شایسته‌ترین است و در شرایط روحی-روانی خوبی قرار دارد، به تیم ملی دعوت شود و از دروازه‌ حفظ و حراست کند.

پیروز برومند درباره‌ی حواشی اخیر پیش‌آمده گفت: من اصلاً این‌چنین اتفاقات را نمی‌پسندم، چون فضای مجازی ندارم و از فضای مجازی سر در نمی‌آورم؛ اصلاً خارج از این قضیه هستم. من فکر می‌کنم در زمین مسابقه از زمانی‌که داور وارد می‌شود تا زمانی‌که خارج می‌شود، بازی آغاز شده و به پایان می‌رسد و برنده آنجا مشخص می‌شود، این‌که بیرون بخواهیم با این ادا و اصول‌ها تضعیف روحیه کنیم و شایعه‌پراکنی داشته باشیم، این‌ها همگی الکی است. امیدوارم از امروز این اتفاقات نیفتد و این‌گونه نباشد و بیایند به قول قدیمی‌ها با زور بازوی‌شان بازی را ببرند.

برومند در واکنش به اختلاف منصوریان و مجیدی توضیح داد: احترام به بزرگتر واجب است، من در جریانش نبودم و آخر بازی را هم نگاه نکردم؛ اما بعید می‌دانم که این اتفاق از سوی فرهاد مجیدی افتاده باشد، حالا اگر هم افتاده، من فکر می‌کنم که اشتباه کرده و هر چه زودتر این اختلافات را برطرف کند چون دوستان بسیار صمیمی هستند، فکر می‌کنم امروز بود که یک مجله عکس این دو را انداخته بود که دست بر گردن هم انداخته بودند. این اتفاقات در تیم استقلال، چون جفت‌شان همبازی‌ام بودند، بعید است.

دروازه‌بان سابق استقلال در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: حالا نمی‌دانم حرف‌هایم را قبول دارند یا نه، اما من نمی‌پسندم و می‌گویم در شأن تیم استقلال از گذشته تا الان نبوده و نیست و امیدوارم که از این به بعد هم نباشد.

دیدگاه‌ها