کد خبر : 1815350 | 23 اسفند 1400 ساعت 21:03 | 52K بازدید | 6 دیدگاه

لک و گوهری باید با بالاترین توان فنی و روحی آماده دربی شوند

سیدی: بابت عذرخواهی فنایی واقعا ناراحت شدم

مربی دروازه‌بانان اسبق پرسپولیس مدعی است که لک و گوهری هر چه زودتر باید با بالاترین توان، انگیزه و کیفیت در ترکیب این تیم بدرخشند تا از زیر فشار کنونی خارج شوند.

سیدی: بابت عذرخواهی فنایی واقعا ناراحت شدم

به گزارش "ورزش سه"، محسن سیدی مربی دروازه‌بانان اسبق پرسپولیس که در دوره حضورش در این تیم توانسته بود هم بیرانوند و هم بوژیدار را در اوج آمادگی نگه دارد تا خیال کالدرون بابت دروازه این تیم کاملا راحت باشد، بابت اتفاقات اخیر حول عملکرد گلرهای این تیم واکنش نشان داد.

سیدی در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط دربی تهران می‌گوید: با توجه به حساسیت و شرایط جدول قطعاً این مسابقه بیشتر از هر وقت دیگری، مورد توجه هواداران هر دو تیم است. با اینکه مردم معمولاً در روزهای آخر سال، مشغول پیگیری کارهای خود هستند، این بازی می‌تواند نوروز را برای هواداران تیم برنده به عید شیرین یا تلخ تبدیل کند. بازنده دربی در عید مسلما شرایط خوبی نخواهد داشت. به همین خاطر هر دو تیم حواس‌شان هست که مرتکب اشتباه نشوند و خاطره بدی از خوشان ثبت نکنند.

وی ادامه داد: هر دو تیم در وهله اول به دنبال نباختن در این بازی خواهند بود اما پرسپولیس با توجه به نیازی که به برد در این بازی دارد، مسلما نمایش تهاجمی‌تری باید داشته باشد. هرچند به نظرم تساوی در این بازی هم نمی‌تواند شانس پرسپولیس را بابت امیدواری به قهرمانی کاهش دهد و هنوز هفت بازی بعد از دربی هم باقی خواهد ماند. در دربی‌های اخیر کیفیت بازی‌ها به شدت پایین آمده است و امیدوارم در این بازی شرایط متفاوتی را شاهد باشیم.

مربی سابق پرسپولیس در خصوص انتقادات هواداران به وضعیت دروازه پرسپولیس گفت: در آستانه دربی قصد ندارم با مصاحبه‌ام حامد لک را تحت فشار بگذارم، اما بی انصافی است که واقعیت‌ها را نادیده بگیرم. گاهی اوقات کادرفنی به خاطر منفعت تیمش و شاید خود بازیکن نباید او را با بازی دوباره تحت فشار قرار دهد و مسلما نیمکت نشینی لک در بازی بیشتر از همه به نفع خودش بوده است. اما در دربی پیش رو تصمیم گیرنده نهایی برای بازی دادن به لک یا گوهری کادرفنی خواهند بود. لک تجربه بالاتری دارد و باید شرایط او را در تمرینات باقیمانده تا دربی سنجید. گوهری هم اما گلر کوچکی نیست و قادر خواهد بود شرایط خوبی را دنبال کند. اینکه دربی اول اوست توجیه مناسبی نیست و همه بازیکنان و دروازه‌بانان دربی اولی داشته‌اند. هر گلری که در این بازی به میدان می رود بیشتر از همه باید از نظر روحی و فنی در بالاترین شرایط قرار داشته باشد.

وی در خصوص انتقادات از داود فنایی و عذرخواهی مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: زمانی که مربی پرسپولیس بودم، در ساعات ابتدایی شب می‌خوابیدم. چون پیش از تمرین تیم و دروازه‌بانان، خودم تمرین می کردم. آنوقت علیرضا بیرانوند و رادوشوویچ که شاهد جدیتم بودند با قدرت و انگیزه بیشتری تمرین می‌کردند. نتیجه این تمرینات، خودش را در بازی‌ها نشان می‌داد و علیرضا بیرانوند پنالتی حساس را گرفت و کاملا در نتیجه تاثیرگذار بود. آن بازی را یک بر صفر بردیم. حالا فنایی هم باید فضای کاری خود را نسبت به تیم های قبلی که با یحیی کار کرده تغییر بدهد تا کمتر تحت فشار قرار بگیرد. البته به او احترام زیادی قائل هستم و وقتی در فضای مجازی از هواداران عذرخواهی کرد، تاسف خوردم. به عنوان مربی سابق پرسپولیس حال او را درک می‌کنم.

دیدگاه‌ها