کد خبر : 1815355 | 23 اسفند 1400 ساعت 21:48 | 64.4K بازدید | 5 دیدگاه

افت وحشتناک؛ رویای ستاره دوم در آستانه خطر

اینتر بر خلاف ماه های پایانی سال 2021، در هفته های اخیر دچار افت عجیبی شده است.

افت وحشتناک؛ رویای ستاره دوم در آستانه خطر

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تساوی در خانه تورینو، اینتر دیگر صدرنشین نبوده و حتی با پیروزی در بازی عقب افتاده مقابل بولونیا، یک امتیاز از رقیب همشهری خود میلان عقب خواهند بود. این در حالیست که در پایان سال گذشته تردیدی چندانی در مورد قهرمانی تیم سیمونه اینزاگی وجود نداشت نراتزوری در 6 بازی آخر سال 2021 پیروز شده، 17 گل به ثمر رسانده بود و حتی یک گل هم دریافت نکرده بود.

اما اینتر در 9 مسابقه خود سری آ در سال 2022 تنها 13 امتیاز کسب کرده و در افت عجیب و شدیدی قرار دارد. در این مدت یوونتوس با 22 امتیاز بهترین تیم در سری آ بوده و یک امتیاز بیشتر از ناپولی و میلان جمع آوری کرده است.

1695929

اینتر در سال 2022 بهای گزافی بابت افت مهاجمان خود پرداخت کرده است. لائوتارو مارتینز که تا هفته گذشته حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشده بود، در این مدت چهار گل اول خود را در سال 2022 به ثمر رسانده است. ادین ژکو نیز از ماه ژانویه رکورد مشابهی با زدن چهار گل در 9 مسابقه در سری آ داشته است. اما این تمام مشکل نیست و استحکام دفاعی اینتر نیز در این مدت زیر سوال رفته است. 

نراتزوری در سال 2022 تنها سه بار کلین شیت داشته و در این مدت هشت گل دریافت کرده است، اما آنها در 19 بازی ابتدایی این فصل تنها 15 با دروازه خود را باز شده دیدند. اینتر در ژانویه برابر یوونتوس به پیروزی رسیده و قهرمان سوپرجام شد، اما آنها در این مدت صدرنشینی مقتدرانه را از دست داده و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز توسط لیورپول حذف شدند. بدین ترتیب رویای قهرمانی بیستم در لیگ ایتالیا و الصاق ستاره دوم تحت خطر قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها