کد خبر : 1815362 | 23 اسفند 1400 ساعت 22:37 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

مسابقه دشواری داریم

یورنته: یونایتد فقط رونالدو نیست

مارکوس یورنته، هافبک جنگنده اتلتیکومادرید مدعی شد این تیم از انگیزه بالایی برای دیدار با منچستریونایتد برخوردار است.

یورنته: یونایتد فقط رونالدو نیست

به گزارش "ورزش سه"، نبرد رفت دو تیم اتلتیکومادرید و منچستریونایتد در استادیوم واندا متروپولیتانو با تساوی 1-1 به اتمام رسید و با توجه به حذف قانون گل زده در خانه حریف، برنده دیدار فردا شب راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خواهد شد. مارکوس یورنته در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد قدرت منچستریونایتد تنها محدود به کریستیانو رونالدو نیست.

مارکوس یورنته گفت: "فکر می کنم غیرممکن است که برای حضور در چنین دیدارهایی انگیزه نداشته باشیم. این مسابقه برای ما بسیار مهم است. ما در شرایط خوبی قرار داریم و تیم مشتاقانه منتظر آغاز بازی فردا شب در استادیوم اولدترافورد است. 

1698623

ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و با توجه به نتیجه بازی رفت، این احتمال حتی بیشتر هم شده است. حالا همه چیز در این دیدار مشخص می شود. بازی سختی در انتظار ما است و تیم باید نگرش و قدرت تهاجمی بالایی داشته باشد.

مسابقه دشواری است. آن‌ها در خانه بازی می‌کنند و ما از کیفیت و نقاط قوت این تیم آگاه هستیم. در روزهای اخیر روی این موارد کار کرده‌ایم و تیم آماده است آنچه کادر فنی از ما می‌خواهد را انجام داده و در زمین با حریف رقابت کند.

هت تریک رونالدو برابر تاتنهام؟ منچستریونایتد بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد و ستاره این تیم فقط کریستیانو رونالدو نیست. ما باید بسیار مراقب بوده و نسبت به همه موارد آگاهی داشته باشیم."

دیدگاه‌ها