کد خبر : 1815363 | 23 اسفند 1400 ساعت 23:08 | 10.6K بازدید | 7 دیدگاه

پیروزی برابر بشیکتاش؛

برتری روحیه‌بخش گالا پیش از دیدار مقابل بارسلونا

گالاتاسرای در آستانه دیدار برگشت مقابل بارسلونا با نتیجه 1-2 از سد بشیکتاش گذشت.

برتری روحیه‌بخش گالا پیش از دیدار مقابل بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای در این فصل سوپرلیگ ترکیه شرایط چندان خوبی نداشته و اگرچه از قدرت‌های سنتی فوتبال این کشور محسوب می‌شود، اما در رده یازدهم جدول قرار گرفته و شانسی برای حضور در اروپا در فصل بعد ندارد. اما گالاتاسرای هفته گذشته و در رقابت‌های لیگ اروپا در خانه بارسلونا به میدان رفته و با مقاومتی جانانه و با تکیه بر درخشش دروازه‌بان و خط دفاعی خود، علی‌رغم موقعیت‌های فراوان حریف در نهایت موفق به کسب تساوی بدون گل شد.

1698624
1698626

امشب گالاتاسرای در دیدار مقابل بشیکتاش، دیگر قدرت سنتی فوتبال ترکیه به برتری 1-2 دست یافت تا در آستانه مسابقه برگشت با بارسلونا روحیه دوچندانی بگیرد. محمد کرم اکتوراوغلو دو بار و در دقایق 22 و 32 دروازه بشیکتاش را باز کرد. این تیم در دقیقه 85 یک بار توسط ریدوان ایلماز به گل رسیده و اختلاف را به حداقل رساند، اما در نهایت این مسابقه با برتری 1-2 گالاتاسرای به اتمام رسید.

حالا این تیم در پایان هفته و با حضور هواداران خود در انتظار بارسلونا بوده و با این برتری روحیه بخش، به دنبال رقم زدن شبی دشوار برای رقیب اسپانیایی خود خواهد بود. علی‌رغم آمادگی فوق العاده تیم ژاوی در هفته‌های اخیر، بازی کردن برای هر تیمی در خانه گالاتاسرای همیشه سخت بوده است.

1698625

دیدگاه‌ها