کد خبر : 1815382 | 24 اسفند 1400 ساعت 09:24 | 11.7K بازدید | 7 دیدگاه

گواردیولا: برای بردن بازی کردیم اما چمن خوب نبود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر کریستال پالاس تقدیر کرد.

گواردیولا: برای بردن بازی کردیم اما چمن خوب نبود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در زمین کریستال پالاس به مصاف این تیم رفت و به تساوی 0-0 رضایت داد. 
آنها حالا با چهار امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول رده دومی در صدر جدول قرار گرفته‌اند اما شاگردان یورگن کلوپ یک بازی کمتر از آنها دارند و در صورت پیروزی در این بازی به یک امتیازی سیتیزن‌ها می‌رسند. 
گواردیولا پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:« هنوز بازی‌های زیادی مانده که باید بازی کنیم. ما باید در بازی‌های بسیاری به پیروزی برسیم اما سبک بازی ما طوری بود که هیچ حسرتی درباره بازی امشب نداریم. ما ترجیح می‌دادیم که ببریم اما خوب بازی کردیم.»

 

1692797


مربی اسپانیایی با انتقاد از شرایط ورزشگاه خانگی کریستال پالاس اضافه کرد:«ما بازی کردیم تا پیروز این مسابقه باشیم. ما موقعیت های بیشتری خلق کردیم، سبک بازی ما در ورزشگاه دشوار سلهرست پارک که چمن خوبی هم ندارد واقعا عالی بود.»
سرمربی سیتی همچنین در گفتگو با بی بی سی با تاکید بر این که باوری به نقش شانس در فوتبال ندارد اظهار داشت:«ما عالی بودیم. در 90 دقیقه کمی اشتباه داشتیم اما واقعا خوب بازی کردیم. شانس در فوتبال وجود ندارد. ما باید گل بزنیم و این کار را نکردیم. ما بازی کردیم تا گل بزنیم و کم گل بخوریم. ما کمی مشکل داشتیم.»
او با اشاره به شرایط این بازی ضمن تمجید از تلاش بازیکنانش ادامه داد:«این بازیکنان در زمین درست ظاهر شدند و به همین دلیل من تغییری ایجاد نکردم. ما گل نزدیم، این اشتباه بود. این تیم امروز خودش را نشان داد. آنها قبلا هم در زمین بودند و پس از این هم خواهند بود. من از عملکرد بازیکنان و سبک بازی آنها بسیار رضایت دارم.»

دیدگاه‌ها