کد خبر : 1815386 | 24 اسفند 1400 ساعت 09:36 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

کین: بازیکنان تاتنهام از حضور کونته خوشحال هستند

هری کین، ستاره تاتنهام، تاکید کرد که بازیکنان این تیم رابطه خوبی با آنتونیو کونته دارند.

کین: بازیکنان تاتنهام از حضور کونته خوشحال هستند

به گزارش "ورزش سه "، کونته در اواسط فصل جانشین نونو اسپیریتو سانتو روی نیمکت تاتنهام شد و در طول مدت حضورش در این تیم توانست شرایط آنها را بهبود ببخشد. 
با این حال این تیم لندنی در هفته‌های اخیر فراز و نشیب بسیاری را تجربه کرده و همین موضوع بارها باعث عصبانیت و ناراحتی این مربی ایتالیایی شده است. شکست روز شنبه برابر منچستریونایتد یکی دیگر از موقعيت های سخت کونته بود. 
کین درباره این شرایط به اسکای اسپورت گفت:«من احساس می‌کنم که ما هنوز در حال طی کردن یک روند هستیم. ما دو یا سه سال به دنبال جام بودیم و سپس در طول چند سال اخیر افت کردیم. آنتونیو سعی کرد با حضور در این تیم فرهنگی را شکل دهد که می‌خواهد بار دیگر ما را به آن جایگاه برگرداند.»

 

1660706


این ستاره انگلیسی درباره شرایط دشوار لیگ برتر انگلیس اظهار داشت:«در این لیگ خطوط مشخصی بین مشکل داشتن تیم‌ها یا قرار گرفتن بین چهار یا شش، هفت یا هشت تیم برتر وجود دارد. هر تیمی مدام بهتر می‌شود و هیچ دیداری آسان نیست.» 
کاپیتان تیم ملی انگلیس ضمن تمجید از عملکرد کونته روی نیمکت تاتنهام اضافه کرد:«سرمربی ما بیشترین تلاش ممکن را به کار گرفته است و بازیکنان نیز شرایط مشابهی دارند. اینطور نیست که همه چیز یک شبه درست شود. این کار زمان می‌برد و باید درک متقابل داشت. از نظر من و از نظر همه بازیکنان، ما نمی‌توانیم به اندازه کافی از عملکرد کونته روی نیمکت این تیم تمجید کنیم.»

دیدگاه‌ها