کد خبر : 1815388 | 24 اسفند 1400 ساعت 09:58 | 29.4K بازدید | 7 دیدگاه

ژاوی: اوبا هدیه‌ای است که از آسمان برای ما رسید

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از عملکرد پی‌یر امریک اوبامیانگ در نوکمپ بسیار راضی به نظر می‌رسد.

ژاوی: اوبا هدیه‌ای است که از آسمان برای ما رسید

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به صورت توافقی قراردادش را با آرسنال فسخ کرد تا به عنوان بازیکن آزاد به جمع بازیکنان بارسلونا ملحق شود. 
این ستاره تیم ملی گابن از زمان پیوستن به بارسا نمایش خیره‌کننده‌ای را در ترکیب این تیم ارائه کرده و یکی از عناصر هجومی کلیدی آنها در هفته‌های اخیر بوده است. آمار گلزنی بارسلونا در دیدارهایی که در طول این مدت برگزار کرده به شکل قابل توجهی بالا رفته و این بازیکن نیز نقش مهمی در این زمینه ایفا کرده است. 
ژاوی درباره عملکرد اوبامیانگ به خبرنگاران گفت:« اوبا هدیه‌ای فوق العاده است که از آسمان برای ما رسید چون او بسیار مثبت ظاهر شده است. رفتار او در رختکن بسیار خوب است و خیلی زود با شرایطی که ما در آن قرار داشتیم و ویژگی‌هایی که به آن نیاز داشتیم سازگار شد.»

 

1693122


این مربی کاتالان با اشاره به توانایی‌های متفاوت این بازیکن اظهار داشت:«او می‌تواند فضا را از پشت مدافعان پیدا کند، می‌تواند خلق موقعیت داشته باشد، می‌تواند گلزنی کند. او به مدافعان میانی و دروازه‌بان‌ حریف فشار می‌آورد. بنابراین هدایت او باعث افتخار و خوشحالی است. ما می‌دانیم که او می‌تواند گل‌های بسیاری به ثمر برساند.»
سرمربی بارسلونا ضمن تقدیر از سایر بازیکنان تیمش اضافه کرد:«من از اوبا به صورت فردی هم بسیار راضی هستم چون او یک الگو در تمرینات است. از هیچ بازیکنی شکایتی ندارم، شما می‌توانید این را از نتایج تیم متوجه شوید. اوسکار مینگوئزا، ریکی پوچ  و دیگران هر وقت به زمین می‌آیند نهایت تلاششان را به کار می‌گیرند و هیچ استثنایی وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها