کد خبر : 1815404 | 24 اسفند 1400 ساعت 11:24 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغوش و لبخند در پایان جنگ لفظی گواردیولا با دروازه‌بان پالاس (عکس)

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از دیدار برابر کریستال پالاس خوش و بش گرمی با دروازه‌بان این تیم داشت.

آغوش و لبخند در پایان جنگ لفظی گواردیولا با دروازه‌بان پالاس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در سلهرست پارک به مصاف کریستال پالاس رفت و با تساوی 0-0 متوقف شد. 
ویسنته گوایتا در این بازی توانست کلین شیتی را در برابر مهاجمان سیتی در کارنامه‌اش ثبت کند، هرچند تیرک دروازه دو بار ناجی او شد تا یک امتیاز برای تیمش به دست آورد. 

 

1698678


سیتی حالا در صدر جدول تنها چهار امتیاز با لیورپول فاصله دارد که در جایگاه دوم قرار گرفته و یک بازی هم کمتر از این تیم انجام داده است. 
گواردیولا پس از سوت پایان بازی به سمت دروازه‌بان پالاس که هموطنش است رفته و ضربه‌ای به پشت او زد. پس از آن گوایتا شروع به صحبت جدی با پپ کرد و همین باعث شد که او سر جایش بایستد و به مسیرش ادامه ندهد. 

 

1698677


در ادامه این صحبت‌ها گواردیولا شروع به خندیدن به حرف‌های گوایتا کرد و سپس دستانش را رو به اطراف تکان داده و پاسخی را به صحبت‌های او داد. این روند برای دقایقی ادامه پیدا کرد و در نهایت پس از پایان این مکالمه هر دو بسیار خوشحال و خشنود بودند. آنها یکدیگر را در آغوش کشیده و هرکدام به سوی رختکن تیم خودشان حرکت کردند. 

 

1698679


گوایتا شب گذشته موفق شد چهار مهار داشته باشد که شامل مهار والی تماشایی از سوی کوین دی بروین بود که اجازه نداد دروازه تیمش را باز کند. او پیش از این در بازی رفت هم که با پیروزی 0-2 پالاس در ورزشگاه اتحاد به پایان رسید موفق به کلین شیت برابر شاگردان گواردیولا شده بود.

دیدگاه‌ها