کد خبر : 1815443 | 24 اسفند 1400 ساعت 14:55 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تا پایان مبارزه خواهیم کرد؛

توخل: صعود چلسی قطعی نشده است

توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد صعود چلسی علیرغم برتری در بازی رفت قطعی نشده است.

توخل: صعود چلسی قطعی نشده است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که روزهای عجیب و دشواری را از نظر مدیریتی سپری می کند، در دیدار رفت و در خانه با دو گل از سد لیل عبور کرده است. در آستانه مسابقه برگشت در فرانسه، توماس توخل در نشست خبری حضور پیدا و تاکید کرد آنها تا پایان با تمام توان خود مبارزه خواهند کرد.

دیدار مقابل لیل: "صادقانه بگویم، فکر می کنم آنها در استمفوردبریج خوب بازی کردند. لیل تیمی فیزیکی بوده و در بالای زمین حمله می کند. آنها پرسینگ خوبی داشته، بسیار شجاع بودند و به نظر می رسید از نظر ذهنی چیزی برای از دست دادن نداشتند. لیل با روش 2-4-4 تهاجمی بازی خواهد کرد که روان و مستقیم است. ما باید برای مقابله با این سیستم آماده باشیم، اما به خودمان هم اطمینان داریم. سرنوشت هیچ دیداری با رقم خوردن نتیجه 0-2 در بازی رفت تعیین نشده است."

1682563

اوضاع هفته های اخیر چلسی: "در مورد شرایط چلسی بلاتکلیفی بیشتری وجود ندارد. وضعیت مشابه روزهای گذشته  و به روز رسانی تازه ای صورت نگرفته است. بدین ترتیب می‌توانیم به خودمان اجازه دهیم تنها روی چیزی که اهداف ممکن تمرکز کنیم، مواردی که امکان تاثیرگذاری روی آن از سوی ما وجود دارد. ما باید با این شرایط کنار بیاییم. می توان در مورد چیزهای جدیدی از جمله شرایط تیم پیش از این دیدار صحبت کرد. اکنون باید کنار هم بمانیم و راه حلی برای بهبود شرایط پیدا کنیم.

در داخل باشگاه افراد نقش‌ها و مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده دارند. اما در بیرون این من هستم که همیشه صحبت می‌کنم. آیا این شرایط همیشه راحت بود؟ نه، اما به هر حال لازم است. من سعی می‌کنم در مورد شرایط صحبت کرده و صادق باشم. قبل از اینکه درباره مالک جدید صحبت کنیم، او باید وارد شده، خرید خود را قطعی کند و اجازه مالکیت باشگاه را داشته باشد. پس هر وقت زمانش رسید در این رابطه حرف می زنیم. 

در حال حاضر برای برگزاری مسابقه در جام حذفی کمی سخت تر است، اما ما با آن کنار می آییم. تا زمانی که این پیراهن را به تن کرده و برای چلسی بازی می کنیم، تیمی رقابت طلب خواهیم بود و برای موفقیت خود سخت مبارزه می کنیم. همچنین ما مدیون هوادارانی هستیم که از ما حمایت می کنند."

دیدگاه‌ها