کد خبر : 1815453 | 24 اسفند 1400 ساعت 16:10 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

شکایت رئال از خشونت و شعار نژادپرستی علیه وینیسیوس

در جریان بازی دیشب رئال برابر مایورکا، وینیسیوس جونیوز ستاره کهکشانی ها چندین بار با خطای خشن بازیکنان حریف متوقف شد.

شکایت رئال از خشونت و شعار نژادپرستی علیه وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، در پیروزی 0-3 شب گذشته رئال مادرید برابر مایورکا در ورزشگاه سن مویکس، وینیسیوس به سان دیگر بازی‌های این فصل، یک ستاره تاثیرگذار بود. او یک گل زد و یک پنالتی هم گرفت. بال برزیلی بارها با حرکات تکنیکی خود بازیکنان مقابل را فریب داد و چند بار نیز با خطای شدید متوقف شد.

1698743

 

به خصوص دقیقه 30 بازی که مافئو مامور مستقیم او در جریان بازی با استوک به ساق پای او حمله کرد اما در میان تعجب، داور بازی نه تنها به مافئو کارت نداد که وینیسیوس را به خاطر اعتراض با کارت زرد جریمه کرد. صحنه برخورد واضح بود ولی وی ای آر هم دخالت نکرد. به گفته کارشناسان داوری، کمترین حق بازیکن مایورکا کارت زرد بود.

کار به اینجا هم ختم نشد و دسته ای از هواداران مایورکا در طول بازی بر علیه وینی شعارهای نژادپرستانه سر دادند.

1698746

 

 این اولین بار نیست که وینسیوس با خطای شدید بازیکنان مقابلش متوقف می شود. ماه پیش برابر ویارئال نیز او دو بار با خطای رائول آلبیول و دنی پارِخو سرنگون شد اما هیچکدام اخراج نشدند. رئال به شدت نگران این شرایط است و اعتقاد دارد اگر داوران از بازیکنان تکنیکی مثل وینی محافظت نکنند، به زودی باید شاهد مصدومیت شدید او باشیم. 

طبق ادعای مارکا باشگاه رئال مادرید قصد دارد شکایت رسمی خود از اتفاقات بازی با مایورکا را به لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه دهد. وینی فصل جاری با 17 گل و 11 پاس گل، دومین بازیکن موثر رئال پس از کریم بنزماست.

استوری امروز وینیسیوس:

1698745

 

دیدگاه‌ها