کد خبر : 1815478 | 24 اسفند 1400 ساعت 19:36 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: در لحظه تعیین کننده‌ای از فصل هستیم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس‌ می‌گوید بازی فردا برای ویارئال برای آنها مانند یک فینال است.

آلگری: در لحظه تعیین کننده‌ای از فصل هستیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حالی فردا شب در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ویارئال خواهد بود که بازی رفت دو تیم با نتیجه 1-1 به پایان رسید و شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با کسب یک پیروزی حداقلی نیز به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

مکس آلگری سرمربی یوونتوس پیش از این بازی گفت: "من ایده‌های روشنی دارم، امیدوارم که آن را درست انجام دهم. ‌تیم احساس خوبی دارد. این لحظه تعیین کننده فصل است. ما باید جاه طلبی برای رسیدن به فینال داشته باشیم، این هدفی است که داریم، بنابراین باید تلاش کنیم. اگر ما خوب و خوش شانس باشیم، موفق می‌شویم، اگر دیگران بهتر از ما باشند، موفق نمی‌شویم. ما نمی‌توانیم پشیمان باشیم، فردا مانند فینالی است که در خانه بازی می‌کنیم.

1698777

ولاهوویچ بازی خواهد کرد، موراتا در فرم خوبی است و همیشه کیفیت بالایی دارد. او با وجود بازی در پستی که موقعیت طبیعی او نبود، همیشه مورد انتقاد قرار می‌گرفت. من از او راضی هستم، او با ولاهوویچ خوب بازی می‌کند، آزادی بیشتری در زمین دارد. همه ما احساس خوبی داریم، همچنین برای رسیدن به شرایط خوب به کمی شانس نیاز داریم."

آلگری در ادامه گفت: "با این حال، ما تاکنون هیچ کاری انجام نداده‌ایم. ما نمی‌توانیم تعادل خود را از دست بدهیم، باید پاهایمان را روی زمین نگه داریم و هر بار قدمی برداریم. هدف این بود که به مارس برسیم و برای اهداف‌مان بازی کنیم. ما اینجا هستیم، آدرنالین وجود دارد، هواداران باید به ما کمک کنند. ویارئال تیم باتجربه ای است و مربی بسیار خوبی دارد. در اسپانیا کمی ریسک کردیم، اما چند موقعیت هم داشتیم که برتری را دو برابر کنیم."

1698778

وضعیت مصدومان: "بونوچی غایب است، او در امپولی و مقابل ویارئال با وجود اینکه احساس خوبی نداشت بازی کرد. او مشکل ساق پا دارد و نمی‌تواند به میدان برود. الکس ساندرو هم از ناحیه کف پا احساس درد می‌کند بنابراین روی او ریسک نمی‌کنیم."

دیدگاه‌ها