کد خبر : 1815527 | 25 اسفند 1400 ساعت 09:34 | 10.8K بازدید | 6 دیدگاه

سیمئونه: یونایتد پیشرفت کرده اما کار تیمی ما عالی بود

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از غلبه بر منچستریونایتد به تمجید از این تیم تحت هدایت رالف رانگنیک پرداخت.

سیمئونه: یونایتد پیشرفت کرده اما کار تیمی ما عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته برای برگزاری دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-1 شکست دهد. 
اتلتیکو در بازی رفت در ورزشگاه خانگی خود به تساوی 1-1 رضایت داده بود اما با کسب این پیروزی توانست از سد شیاطین سرخ عبور کرده و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. 
سیمئونه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« بسیار خوشحالیم. افراد بسیاری تلاش کردند تا این اتفاق رخ دهد، افراد زیادی سعی کردند که ما از شرایط سختی که داشتیم دور شویم. من خوشحالم که این تیم را می‌بینم. آنها در ابتدای بازی دیدند که ما می‌توانیم روی هر ضدحمله به آنها ضربه بزنیم. کار تیمی ما عالی بود و باعث شد که من لذت ببرم.»

 

1673541


او درباره شرایط بازی اظهار داشت:« این بازی باثباتی بود. ما گریزمان را در سمت راست تغییر دادیم چون نشان داده بود توانایی ضربه زدن را دارد. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و توانستیم آن را به جایی بکشانیم که احساس راحتی بیشتری داشتیم. ما روی ضدحملات بازی کردیم و حریف هم می‌دانست که ما در این زمینه واقعا خوب هستیم.» 
این مربی آرژانتینی با اشاره به شرایط نه چندان خوب تیمش در این فصل اضافه کرد:« ما فصل غیرمعمولی را پشت سر گذاشتیم. قهرمان شدن در اتلتیکو دشوار است اما روند از بازی برابر اوساسونا تغییر کرد و ما توانستیم بار دیگر به روند درستی که داشتیم برگردیم.»
سرمربی اتلتیکو مادرید با تمجید از عملکرد رانگینک روی نیمکت یونایتد ادامه داد:« منچستر از زمان حضور مربی جدید به خوبی رقابت کرده و پیشرفت زیادی داشته است. بازی برای آنها برابر اتلتیکو بسیار دشوار بود ما توانستیم حملات خوبی داشته باشیم و به پیروزی برسیم.»

دیدگاه‌ها