کد خبر : 1815533 | 25 اسفند 1400 ساعت 09:56 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب تن هاخ به احتمال حضور در یونایتد (عکس)

اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس، نتوانست در هنگام صحبت از احتمال حضورش روی نیمکت یونایتد، از لبخند زدن خودداری کند.

واکنش جالب تن هاخ به احتمال حضور در یونایتد (عکس)

به  گزارش "ورزش سه"، آژاکس شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود میزبان دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر بنفیکا بود و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.
بازی رفت این دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود تا آژاکس با این نتیجه از دور رقابت‌ها حذف شود. این در حالی است که در دیگر دیدار شب گذشته نیز یونایتد با قبول شکست برابر اتلتیکو مادرید از لیگ قهرمانان کنار رفت. 
در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درباره گزینه احتمالی یونایتد برای مربیگری در فصل آینده به گوش رسیده است، یکی از آنها اریک تن هاخ بوده که عملکرد درخشانی را روی نیمکت آژاکس داشته است. 
گفته می‌شود که این مربی هلندی در حال گذراندن دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی است تا در هنگام حضور در اولدترافورد مشکلی از این نظر نداشته باشد. 

 

1698861


وقتی پس از بازی دیشب سوالی درباره حضور او روی نیمکت یونایتد مطرح شد، تن هاخ نتوانست جلوی لبخندش را بگیرد اما در پاسخ تمامی شایعات را رد کرد. 
او به بی تی اسپورت گفت:« من فکر نمی‌کنم مسئله الان این باشد. تمرکز من روی بازی آژاکس و بنفیکا بود. این که ما کلاس انگلیسی برگزار کردیم نیز درست نیست. ما در این باشگاه انگلیسی حرف می‌زنیم چون بازیکنان خارجی بسیاری داریم. ما در هلند به خوبی انگلیسی را بلد هستیم.»
تن هاخ درباره شرایط تیمش پس از حذف از لیگ قهرمانان گفت:«انتخاب تیمم سخت نبود. این اولین فینال از دیدارهای دشوار پیش‌روی ما بود و حالا هنوز 9 فینال دیگر در راه است. ما می‌توانیم پایان خوبی در این فصل داشته باشیم.»
او با تمجید از عملکرد تیمش اضافه کرد:«من باید واقعا این بازیکنان را تحسین کنم. ما کارهای خوب بسیاری انجام دادیم. تقریبا همه کار کردیم اما گل نزدیم. اگر به همین روند ادامه دهیم فصل بسیار خوبی خواهیم داشت. اما باید این انرژی را تامین کنیم.»

دیدگاه‌ها