کد خبر : 1815542 | 25 اسفند 1400 ساعت 10:46 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

سکوت مازیار بعد از این بازی می‌شکند

بعد از انتقال سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به ملوان برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی، نقل قول‌هایی از سوی مازیار زارع منتشر شده که به نظر می‌‎رسد خیلی زود باید در انتظار رد آنها و توضیح توسط سرمربی انزلی‌چی‌ها بود.

سکوت مازیار بعد از این بازی می‌شکند

به گزارش "ورزش سه"، پروسه انتقال دو مدافع میانی استقلال به ملوان با شرایط عجیبی در نهایت محقق شد و این در حالی بود که باشگاه استقلال تا لحظات پایانی به شدت دنبال این بود تا مانع از این اتفاق شود و آنها را در ترکیب خود حفظ کند.

با این حال از همان لحظه شایعه انتقال این دو به ملوان، ماجراهایی شکل گرفت که خیلی زود البته از سوی باشگاه ملوان با واکنش همراه شد. یکی از این موارد این بود که این باشگاه با توجه به تکمیل بودن لیست خود، قادر به جذب این دو نخواهد بود. مساله‌ای که البته خیلی زود با واکنش پژمان نوری بازیکن اسبق این باشگاه و مدیرعامل کنونی آن همراه شد. در ادامه نیز بعد از این انتقال و با توجه به عدم بکارگیری این دو بازیکن طی دو هفته اخیر، شایعات و نقل قول‌های دیگر نیز در برخی سایت‌ها و فضای مجازی از سوی مازیار زارع سرمربی ملوان شکل گرفته است.

ملوان امروز در جم باید برابر پارس جنوبی قرار گیرد و امیدوار است با حفظ روند نتیجه گیری خود، در این بازی نیز به نتیجه مدنظر دست یابد و بتواند سال 1400 را همچنان با امیدواری بالا برای دستیابی به امتیاز صعود به اتمام برساند. با این حال موضوع مهم این است که بعد از این بازی باید احتمالا منتظر واکنش مازیار زارع در خصوص حواشی چند وقت اخیر حول انتقال دو مدافع مشمول استقلال به این باشگاه بود. مرادمند و یزدانی علیرغم حضور در تمرینات ملوان، در بازی امروز هم در لیست مازیار زارع قرار نگرفته‌اند و سرمربی ملوان ترجیح داده با دستیابی به هماهنگی بیشتر در نهایت از آنها سود ببرد. باید دید زارع در پایان این بازی حساس چه واکنشی به شرایط شکل گرفته خواهد داشت.

 

1698876

 

برای سومین بازی هم بعد از انتقال مرادمند و یزدانی به ملوان، نام آنها برای دیدار مقابل پارس جنوبی در لیست مازیار زارع قرار نگرفته است. ملوان تا این لحظه برترین خط دفاعی لیگ آزادگان را البته در اختیار دارد و باید دید چه زمانی این دو با دستیابی به هماهنگی لازم شرایط همراهی تیم را با نظر کادرفنی به دست خواهند آورد.

چندی پیش اظهارنظری از سوی مازیار زارع منتشر شده بود که سرمربی ملوان دلیل عدم استفاده از دو بازیکن مشمول تازه به خدمت‌ گرفته‌اش را اینگونه توضیح داده بود:  نمیدانم این بازیکنان را تا چه زمانی در اختیار دارم و هر لحظه ممکن است کار معافیت این دو بازیکن درست شود.یزدانی به احتمال زیاد در اردیبهشت دانشجوی دکترا و از معافیت تحصیلی برخوردار خواهد شد، مرادمند هم مدارکی برای معافیت ارائه داده که در حال بررسی است.

اظهارنظری که اکنون گفته می‌شود صحت ندارد و همه در انتظار پاسخ رسمی سرمربی ملوان بندرانزلی در پایان بازی امروز تیمش مقابل پارس جنوبی جم هستند.

دیدگاه‌ها