کد خبر : 1815546 | 25 اسفند 1400 ساعت 10:29 | 9K بازدید | 3 دیدگاه

طلسم مشترک یونایتد و رونالدو؛ در حسرت جام!

شکست برابر اتلتیکو مادرید و حذف از لیگ قهرمانان رکورد عجیبی را برای کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، و این تیم به جا گذاشت.

طلسم مشترک یونایتد و رونالدو؛ در حسرت جام!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد شب گذشته در ورزشگاه اولدترافورد میزبان اتلتیکو مادرید بود تا بازی برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 
بازی رفت دو تیم در شهر مادرید با تساوی 1-1 به پایان رسید و شاگردان دیه‌گو سیمئونه موفق شدند در این بازی با یک گل در زمین حریف به پیروزی برسند و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شوند. 
این شکست و حذف از لیگ قهرمانان به این معناست که یونایتد در این فصل هیچ جامی را به دست نمی‌آورد، چرا که آنها عملا هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند، از جام حذفی کنار رفته‌اند و جام اتحادیه هم به لیورپول رسیده است. 
در واقع نزدیک‌ترین زمانی که یونایتد بار دیگر می‌تواند یک جام قهرمانی را به دست آورد فینال جام اتحادیه در فصل آینده است که در تاریخ 26 فوریه 2023 برگزار خواهد شد. 

 

1698867


اخرین باری که یونایتد موفق شد یک جام قهرمانی را بالای سر ببرد در سال 2017 بود و حالا آنها طولانی‌ترین مدت دوری از جام در چهار دهه اخیر را سپری می‌کنند. شیاطین سرخ پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی در سال 1977 تا سال 1983 که بار دیگر موفق به فتح همین جام شدند، هیچ قهرمانی‌ای را به دست نیاورده بودند. 
این در حالی است که نرخ 45 درصد پیروزی این تیم در تمامی رقابت‌ها در فصل جاری هم پایین‌ترین نرخ ثبت پیروزی این تیم پس از فصل 90-1989 است. 
رونالدو که تابستان امسال پس از سه سال حضور در یوونتوس از این تیم جدا شد و بار دیگر به منچستریونایتد برگشت امیدوار بود که درخشش سابق را در ترکیب این تیم تکرار کند اما این شرایط به هیچ وجه باب میل این بازیکن نیست. 
این ستاره پرتغالی برای اولین بار از سال 2010 تا به حال موفق نشده در هیچ رقابتی هیچ جامی را به دست آورد و این باعث ناامیدی او شده است. واکنش‌های این بازیکن پس از سوت پایان بازی برابر اتلتیکو نیز نشانگر همین موضوع بود. 
رونالدو پیش از این روزهای درخشانی را در اولدترافورد سپری کرده بود و در ابتدای بازگشتش به جمع بازیکنان یونایتد نیز عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشت اما رفته رفته شرایط بحرانی شیاطین سرخ روی عملکرد این بازیکن نیز تاثیر گذاشت.

دیدگاه‌ها