کد خبر : 1815556 | 25 اسفند 1400 ساعت 11:42 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرده‌ی تازه از درخشش یان اوبلاک؛

عجیب‌ترین سیو سال علیه گل شیاطین سرخ!

منچستر یونایتد در شرایطی از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت که مهاجمان این تیم ناکام در تسلیم‌کردن دروازه‌بان سختکوش و باتجربه‌ی حریف بودند.

عجیب‌ترین سیو سال علیه گل شیاطین سرخ!

به گزارش "ورزش سه" بدون‌تردید، ستاره‌ی نبرد دیشب منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید کسی جز یان اوبلاک نیست؛ سنگربان اسلوونیایی که با درخشش خود دیوار تسخیرناپذیری در مقابل حملات یونایتدی‌ها بود و برخلاف بازی رفت اجازه فروپاشی دروازه‌اش را نداد تا تیمش را با نمایش فوق‌العاده خود به مرحله‌ی یک چهارم نهایی برساند.

اوبلاک که شب گذشته 4 سیو در مقابل ضربات بازیکنان منچستریونایتد داشت، عجیب‌ترین واکنش خود را در دقیقه 12 نشان داد؛ جایی که در اتفاقی تقریبا تصادفی، برخورد شوت الانگا مهاجم جوان منچستر که در بازی رفت هم موفق به گلزنی شده بود، به سر اوبلاک باعث عدم ثبت گل منچستریونایتد شد.

بعد از آن‌که رنان لودی گل اول بازی را به سود اتلتیکو مادرید به ثمر رساند، فشارها روی دروازه این تیم اسپانیایی بیشتر شد اما درخشش اوبلاک همچنان ادامه داشت.

سنگربان 29 ساله اتلتیکو با یک واکنش استثنایی ضربه‌ی سر واران را برگشت داد و در ریباند، مانع از ورود ضربه‌ی آکروباتیک رونالدو به درون دروازه شد تا این‌گونه با درخشش خود مرد اول میدان باشد و مانع از دست رفتن پیروزی تیمش در ورزشگاه خانگی حریف شود.

دیدگاه‌ها