کد خبر : 1815560 | 25 اسفند 1400 ساعت 11:48 | 59K بازدید | 2 دیدگاه

کرگر:

مگوایر دیگر جایی در منچستریونایتد نخواهد داشت

جیمی کرگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است هری مگوایر با ادامه این روند باید از منچستریونایتد جدا شود.

مگوایر دیگر جایی در منچستریونایتد نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان میزبان اتلتیکو مادرید بود و با قبول شکست در این بازی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. 
یونایتد در دقایق پایانی بازی به شدت به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی و کشاندن بازی به وقت اضافه بود و مگوایر از زمین بازی بیرون رفت تا خوان ماتا جانشین او شود. 
صدای سوت و اعتراض هواداران یونایتد در هنگام بیرون رفتن این بازیکن از زمین بازی به گوش می‌رسید تا مشخص شود که آنها به شدت از عملکرد این بازیکن در هفته‌های اخیر ناراضی هستند. 
جیمی کرگر با این ملی‌پوش انگلیسی همدردی کرد اما به او هشدار داد که اگر خیلی زود این شرایط را بهبود نبخشد باید از جمع بازیکنان یونایتد جدا شود. 

 

1679492


این مدافع سابق لیورپول به سی بی اس اسپورت گفت:« کاپیتان منچستریونایتد که 80 میلیون پوند برای این تیم هزینه داشته از زمین بیرون کشیده شد. او در حال سپری کردن بدترین دوران فوتبالش است و همه ما این شرایط را تجربه کردیم و من می‌توانم تصور کنم که او چه احساسی دارد.»
کرگر درباره ادامه این شرایط به مگوایر هشدار داد و اظهار داشت:« این چیزی است که او باید همین حالا با آن کنار بیاید و خیلی زود از این شرایط خارج شود، در غیر این صورت در این باشگاه نخواهد ماند چون استانداردهای بازی در منچستریونایتد بسیار بالا است.»
او با اشاره به عکس العمل هواداران در هنگام خروج این بازیکن از زمین اضافه کرد:« او از همه طرف تحت انتقاد است. وقتی از زمین بیرون رفت از سوی هواداران هو شد که اتفاق خوبی برای هیچکس نیست. من همیشه طرفدار مگوایر بوده‌ام. او مورد انتقاد است چون 80 میلیون پوند هزینه داشته است. او در یورو با انگلیس عالی بود اما این فصل فاجعه بوده است و فقط نیاز دارد که مسابقات هرچه زودتر به پایان برسد.»

دیدگاه‌ها