کد خبر : 1815573 | 25 اسفند 1400 ساعت 12:34 | 43.6K بازدید | 2 دیدگاه

ضربه به رونالدو؛ مگوایر در نقش مدافع حریف (عکس)

روند ضعیف هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، در چند هفته اخیر همچنان ادامه دارد.

ضربه به رونالدو؛ مگوایر در نقش مدافع حریف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید شب گذشته دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را در ورزشگاه اولدترافورد برگزار کردند و این بازی با یک گل به سود اتلتیکو به پایان رسید تا شاگردان دیه‌گو سیمئونه با پیروزی 1-2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شوند. 
مگوایر در چند هفته اخیر عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشته و در بازی شب گذشته نیز نتوانست بازی خوبی را ارائه دهد و نهایتا با خوان ماتا تعویض شد. هواداران حاضر در ورزشگاه نیز در هنگام تعویض این بازیکن او را هو کرده و اعتراضشان را نشان دادند. 
اما یکی از عجیب‌ترین لحظات بازی دیشب زمانی بود که او به صورت اتفاقی سرش را با تمام توان به صورت کریستیانو رونالدو زد. 

 

1698897

 

این اتفاق زمانی رخ داد که یونایتد در تلاش بود که گل تساوی را در دقیقه 66 از روی یک ضربه شروع مجدد به ثمر برساند تا شرایطش را در این بازی بهبود ببخشد. 
مگوایر که سابقه گلزنی روی ضربات شروع مجدد را دارد برای استفاده از این موقعیت جلو کشیده بود و سعی کرد چند بازیکن اتلتیکو را مهار کند تا فضا را برای خودش یا رونالدو باز کند تا شانس باز کردن دروازه یان اوبلاک را امتحان کنند. 

 

1698898


اما این ملی‌پوش انگلیس در عوض با سر از پشت به صورت این ستاره پرتغالی ضربه زد و باعث شد که دندان رونالدو برای دقایقی دچاردرد شود و احتمالا این بازیکن شانس آورد که با شکستگی دندان مواجه نشد. 
این موضوع از چشم دوربین‌های تلویزیونی دور نماند و هواداران یونایتد نیز پس از پایان بازی این حرکت را در شبکه‌های اجتماعی به تمسخر گرفتند. یکی از آنها با اعتراض به کاپیتان تیمش نوشت:« اگر مگوایر با سر به صورت رونالدو نمی‌زد، شاید این ضربه آزاد به گل تبدیل شده بود.»

دیدگاه‌ها