کد خبر : 1815575 | 25 اسفند 1400 ساعت 13:01 | 37.7K بازدید | 2 دیدگاه

برونو هم از رانگنیک شاکی شد (عکس)

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، از این که در دیدار برابر اتلتیکو مادرید تعویض شد چندان راضی نبود.

برونو هم از رانگنیک شاکی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در اولدترافورد میزبان اتلتیکو مادرید بود اما نتوانست نتیجه دلخواهش را کسب کند و با دریافت یک گل از حریف از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. 
این شب سخت و ناراحت‌کننده‌ای برای یونایتد و خصوصا برای برونو فرناندز بود که ناراحتی‌اش را کاملا از نتیجه به دست آمده و تصمیمات رالف رانگنیک نشان داد. 
این مربی آلمانی در دقیقه 67 تصمیم گرفت که این بازیکن پرتغالی را از زمین بازی بیرون بکشد. این در حالی بود که یونایتد شدیدا به دنبال گل تساوی بود و همین موضوع عصبانیت فرناندز از این تصمیم را در پی داشت. 

 

1698910


تعویض این بازیکن در چنین دیدار حساسی و چنین لحظاتی نشان می‌دهد که جایگاه این بازیکن 27 ساله تا چه حد در یونایتد تنزل پیدا کرده و این در حالی است که او تا چند ماه قبل یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای ترکیب این تیم به حساب می‌آمد. 

 

1698911


این تصمیم رانگنیک واکنش‌های متفاوتی را از سوی هواداران یونایتد در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. یکی از هواداران با اعتراض به تصمیم سرمربی موقت یونایتد نوشت:« خودتان را جای فرناندز بگذارید که در حال بیرون رفتن از میدان هستید و از کنار فرد رد می‌شوید که هنوز در زمین حاضر است.»
یکی دیگر از هواداران با حمایت از تصمیم این مربی آلمانی نوشت:« حق فرناندز بود که پس از یک نمایش ضعیف تعویض شود اما شاید دلیل اصلی آن تاثیرات کرونا باشد. رالف نشان داد که جسارت بیرون کشیدن او را دارد.»

دیدگاه‌ها