کد خبر : 1815590 | 25 اسفند 1400 ساعت 14:57 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره شیلیایی و مصاحبه‌ای که اینتر را خشمگین کرد

مصاحبه اخیر آرتور ویدال باعث عصبانیت باشگاه اینتر شده است.

ستاره شیلیایی و مصاحبه‌ای که اینتر را خشمگین کرد

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش شیلیایی به دلیل تب در تمرین دیروز شرکت نکرد (تست کرونای او منفی شد)، اما آخرین مصاحبه او باعث خشم باشگاه اینتر شده است.

گاتزتا دلو اسپورت گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه اینتر از آرتور ویدال بسیار عصبانی است چراکه او روز دوشنبه ابراز امیدواری کرد که به باشگاه فلامینگو پیوندد.

آرتور ویدال در بخش دیگری از مصاحبه خود از دقایق کمی که به میدان رفته بود ابراز ناامیدی کرده و به کنایه گفته بود که مدل موهای خود را هم تغییر داده تا شاید مربی او را ببیند اما نتوانسته بازی‌های زیادی در ترکیب اینتر انجام دهد.

1697330

مدیران باشگاه اینتر به شدت از این مصاحبه آرتور ویدال عصبانی شده اند چرا که در مقطع مهمی از فصل این کار را انجام داده است. در واقع تیم اینزاگی در بهترین وضعیت خود قرار ندارد و چنین صحبت ‌هایی می تواند کار را برای آنها دشوارتر هم بکند. همچنین بر اساس گزارش‌ها مدیران باشگاه اینتر در نظر دارند که این هافبک شیلیایی را با جریمه مواجه کنند.

گفتنی است سیمونه اینزاگی و مدیران باشگاه دیروز با تیم صحبت کردند و مربی از بازیکنانش خواست که نسبت به عملکرد ضعیف اخیر خود که باعث از دست دادن جایگاه بالای جدول سری آ شده است، واکنش نشان دهند.

دیدگاه‌ها