کد خبر : 1815602 | 25 اسفند 1400 ساعت 15:57 | 25.1K بازدید | 6 دیدگاه

غروب دو فوق ستاره

رکوردهای مشترک و افتضاح برای لیونل مسی و رونالدو

برای دومین سال متوالی نه لیونل مسی و نه رونالدو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حاضر نیستند.

رکوردهای مشترک و افتضاح برای لیونل مسی و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توانسته بود 1-1 منچستر را متوقف کند و البته شایستگی پیروزی هم داشت، شب گذشته در اولدترافورد دست به کار بزرگی زد و میزبانش را 0-1 با گل رنان لودی مغلوب کرد. به این ترتیب اتلتیکو راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد و منچستر با کریستیانو رونالدو راه به جایی نبرد. اتلتیکو پس از رئال، لاکرونیا، بیلبائو، سویا و بارسا، ششمین تیم اسپانیایی شد که توانسته در اولدترافورد بر یونایتد پیروز شود.

1698939

 

این برای دومین سال متوالی بود که رونالدو در دور حذفی لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نمی شد در حالی که از 2006 در 14 سال متوالی موفق به گلزنی شده بود. او در سومین سال متوالی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد در حالی که با پیراهن رئال در هشت فصل متوالی به نیمه نهایی رسید و 4 بار قهرمانی را جشن گرفت. رونالدو در اولین فصل حضورش در یوونتوس به یک چهارم نهایی رسید ولی با شکست از آژاکس حذف شد.

1697574

 

لیونل مسی نیز هفته پیش با پی اس جی از دور رقابت ها حذف شده بود. شکست از رئال پایان حضور مسی در لیگ قهرمانان فصل جاری بود. او در فصل گذشته با پیراهن بارسا به پی اس جی در یک هشتم نهایی باخت و کنار رفت. در واقع لیونل مسی و رونالدو همزمان برای اولین بار در دو سال متوالی نتوانسته اند به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند.

دیدگاه‌ها