کد خبر : 1815609 | 25 اسفند 1400 ساعت 16:45 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

جنگنده مثل هررا

زخمی و خونین؛ وضعیت پای ستاره اتلتیکو در اولدترافورد

هکتور هررا مهاجم مکزیکی اتلتیکو مادرید در حالی بازی مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد را به اتمام رساند که زخم زیادی روی پاهایش به چشم می‌خورد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در اولدترافورد به یک پیروزی بزرگ برابر میزبانش منچستریونایتد دست یافت. گل نیمه اول رنان لودی باعث شد اتلتیکو راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. دیداری که پرتنش و فیزیکی دنبال شد و این را می توان از شرایط عجیب پای هکتور هررا ستاره مکزیکی اتلتیکو دریافت. 

1698968

 

هررا که فصل بعد به لیگ امریکا خواهد رفت و جدایی اش از اتلتیکو قطعی شده، نمایش درخشانی در میانه میدان داشت و ثابت کرد که اعتماد دیه گو سیمئونه به وی در بازی های اخیر بی مورد نبوده است.

1698967

 

او در شرایطی برای پاسخگویی مقابل خبرنگاران قرار گرفت که وضعیت پاهای زخمی او به شدت جلب توجه می کرد.

هررا در مورد بازی گفت:« تیم به خوبی فشار را تحمل کرد و منسجم ظاهر شد. اینگونه بود که به مرحله بعدی صعود کردیم. در بازی صحنه ها و برخوردهایی رخ می دهد که باعث می شود تا ضربه بخوریم اما آخرین لگدی که به پای راستم خورد، یک برخورد عادی نبود. به نظرم خطای واضحی بود و باید کارت زرد داده می شد اما این چیزها در فوتبال رخ می دهد و مشکلی نیست. باید جشن بگیریم و خوشحال باشیم و برای چالش های پیش رو آماده شویم.»

دیدگاه‌ها