کد خبر : 1815611 | 25 اسفند 1400 ساعت 17:00 | 43.9K بازدید | 26 دیدگاه

مربی گالاتاسرای:

قابل‌توجه همه؛ این بارسلونا یکی از پنج تیم برتر دنیاست

دومنیک تورنت سرمربی گالاتاسرای که سابقه دستیاری پپ گواردیولا در بارسا را دارد، باشگاه کاتالان را یکی از 5 تیم برتر حال حاضر دنیا عنوان کرد.

قابل‌توجه همه؛ این بارسلونا یکی از پنج تیم برتر دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه هفته گذشته بارسلونا در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا و در نوکمپ برابر گالاتاسرای بدون گل متوقف شد. کمتر کسی تصور می کرد بارسایی که روی دور پیروزی قرار داشت، نتواند از سد گالاتاسرای عبور کند اما تیم ترکیه ای که با دومنیک تورنت شرایط بسیار بهتری پیدا کرده، بارسا را زمینگیر کرد.

فردا در استانبول بازی برگشت برگزار خواهد شد و گالا پس از برتری 2-1 بر بشیکتاش با روحیه تر از همیشه است. بارسا هم در لالیگا 4 گل به اوساسونا زد و شرایط خوبی دارد.

1698626

 

تورنت سرمربی گالاتاسرای در نشست خبری این بازی گفت:« هدف ما صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپاست و با همین نیت وارد زمین می شویم. اگر به چیز دیگری قرار باشد فکر کنیم، بهتر است اصلا وارد میدان نشویم. می دانیم بازی برابر بارسا چه دشواری هایی دارد. بارسا تیمی است که توپ و میدان را در اختیار می گیرد و رویارویی برابر چنین تیمی کار را برای هر تیمی سخت می کند. ما در بازی رفت کار بزرگی انجام دادیم. کافی است توجه کنید که بارسا پس از توقف برابر ما توانست در لالیگا 4 گل به حریفش بزند. معتقدم مردم باید ارزش کار ما در بازی رفت را بدانند. قابل توجه کسانی که نمی دانند، این بارسا در میان 5 تیم برتر حال حاضر دنیا قرار دارد.»

1697701

 

تورنت ادامه داد:« هفته سختی بود. از بارسلون به خاطر شرایط جوی بد استانبول دیر برگشتیم و سختی زیادی متحمل شدیم. بازی ما با بشیکتاش دوشنبه بود و تیم زحمت زیادی برای پیروزی کشید. برابر بارسا تا دقیقه پایانی می جنگیم و این کاری است که باید انجام دهیم. شرایط و فشردگی تقویم را باید پذیرفت چون چاره ای دیگر نیست.»

دیدگاه‌ها