کد خبر : 1815630 | 25 اسفند 1400 ساعت 19:19 | 6K بازدید | 5 دیدگاه

داوید دخیا: خوب نبودیم، خیلی غمگین هستم

داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد شکست مقابل اتلتیکومادرید را ناامید کننده توصیف کرد.

داوید دخیا: خوب نبودیم، خیلی غمگین هستم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ علیرغم تساوی 1-1 در دیدار رفت در پایتخت اسپانیا، دیشب در استادیوم اولدترافورد با یک گل مغلوب اتلتیکومادرید شد و وداع تلخی با رقابت های لیگ قهرمانان این فصل داشت. داوید دخیا، سنگربان باتجربه  یونایتد مدعی شد اتلتیکومادرید با تعداد نفرات زیادی در مقابل دروازه خود دفاع کرد و گلزنی در این شرایط اصلا آسان نیست.

1699025

داوید دخیا گفت: "این روند برای باشگاه، ما و هواداران سخت است. شرایط فعلی یونایتد اصلا خوب نبود و بسیار دشوار است، اما ما باید به مبارزه کردن ادامه دهیم. خیلی غمگین هستم و ما به اندازه کافی در دیدار مقابل اتلتیکومادرید خوب نبودیم. ما واقعا از این نتیجه ناامید شده ایم. بیان احساس فعلی من با کلمات دشوار است. ما در هر دو بازی به اندازه کافی برای پیروز شدن تلاش نکردیم. شب بسیار ناامیدکننده ای برای ما رقم خورد. اتلتیکومادرید تیمی است که به شدت تلاش می کند و آنها می دانند چگونه در چنین دیدارهایی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند.

اتلتیکومادرید در نیمه اول به گل رسید و در ادامه بازی کردن مقابل این تیم دشوار شده و ایجاد موقعیت برای ما سخت بود. ما از یکی از مهم ترین رقابت های اروپایی حذف شدیم و بنابراین بسیار ناراحت هستیم. اتلتیکو به محض به ثمر رساندن گل اول خود کل تیم را مقابل یان اوبلاک قرار داد.

اعتراض به وقت کشی بازیکنان حریف؟ نمی‌خواهم درباره داور چیزی بگویم. فکر می‌کنم هر کسی که بازی را تماشا کرد می‌تواند هر چیزی در مورد اتفاقی که رخ داد بگوید، اما شما دیگر نمی‌توانید شرایط را تغییر دهید."

دیدگاه‌ها