کد خبر : 1815631 | 25 اسفند 1400 ساعت 19:39 | 18.3K بازدید | 5 دیدگاه

مورینیو: لواندوفسکی که به رم نیامده است!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم مدعی شد تیمش برابر ویتسه تنها برای کسب پیروزی بازی خواهد کرد.

مورینیو: لواندوفسکی که به رم نیامده است!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت رم مقابل ویتسه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس با نتیجه 0-1 به سود جالوروسی در هلند به پایان رسید و حالا آنها عصر پنجشنبه در پایتخت ایتالیا میزبان ویتسه خواهند بود. همچنین دربی دلا کاپیتاله در برابر لاتزیو، رقیب همشهری روز یکشنبه برگزار می شود، اما ژوزه مورینیو تاکید کرد تمرکز تیمش تنها معطوف به مسابقه فردا شب خواهد بود. 

1697415

ژوزه مورینیو گفت: "در حال حاضر تمام فکر و ذکر ما دیدار مقابل ویتسه است. اصلا به فکر دربی و بازی با لاتزیو نیستیم و انگار اصلا یکشنبه مسابقه ای برگزار نمی شود. اگر پیروز شده یا مساوی کنیم راهی دو چهارم نهایی نهایی خواهیم شد و اگر ببازیم مجبور به ترک مسابقات هستیم. فردا یک تساوی نیز برای صعود به دور بعدی کافی است، اما ما برای مساوی بازی نمی کنیم و بلکه می خواهیم برنده شویم. بدون اینکه به نتیجه بازی اول فکر کنیم به میدان خواهیم رفت.

انتقادات از مهاجمان رم؟ انتقاد همیشه حتی از بازیکن جوانی که برای اولین بار در دوران ورزشی خود در لیگ ایتالیا بازی کرده نیز وجود دارد. آیا بازیکنان فعلی رم که همیشه گل های زیادی به ثمر می رساندند و حالا این روند متوقف شده است؟ اینطور بوده که رابرت لواندوفسکی بازیکن رم بوده و حالا دیگر موفق به گلزنی نمی شود. این مسئله معطوف به کیفیت بازیکنان نیست و هر شخصی مشخصات و ویژگی های متفاوتی دارد. چرا مدام از من می‌پرسید که آیا نیکولو زانیولو نیاز به استراحت دارد؟ دیگران هم هستند و آیا فکر نمی کنید روی پاتریسیو نیز سزاوار استراحت است."

دیدگاه‌ها