کد خبر : 1815639 | 25 اسفند 1400 ساعت 20:25 | 20.5K بازدید | 6 دیدگاه

اوبامیانگ: به دمبله گفتم در بارسلونا بمان

پیر آمریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی بارسلونا در مورد آینده عثمان دمبله صحبت کرده است.

اوبامیانگ: به دمبله گفتم در بارسلونا بمان

به گزارش "ورزش سه"، پیر آمریک اوبامیانگ از دوران حضور در دورتموند، رابطه‌ای صمیمی با دمبله داشته و حالا دوباره با او همبازی شده است. در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل گالاتاسرای در ترکیه، اوبامیانگ در مورد این دیدار و البته تصمیم آینده عثمان دمبله توضیحاتی ارائه داده است.

پیر آمریک اوبامیانگ گفت: "مهم‌ترین مسئله در دیدار فردا شب این است که به این فکر کنیم که چگونه باید سبک بازی خود را پیاده کنیم. ریتم بارسلونا در این دیدار کلید پیروزی مقابل گالاتاسرای خواهد بود. از حضور در ترکیب بارسلونا بسیار خوشحالم و وقتی به باشگاه بزرگی مانند بارسا می‌آیی، انتظار داری همه چیز خوب پیش برود.

1698435

روز قبل سعی کردم با هواداران عکس بگیرم تا آنها لذت ببرند. حالا مهم‌ترین موضوع، مسابقه فردا است، دیداری در اروپا در پیش داریم و آماده‌ایم. ما می‌دانیم که فردا شب باید چه کار کنیم تا برنده شویم. می‌دانیم فردا چه شرایطی در انتظارمان خواهد بود. بازی بسیار مهمی برای بارسلونا است و ما روحیه خوبی داریم.

پست مورد علاقه در ترکیب بارسلونا؟ سوال خوبی است. اما واقعا پاسخش را نمی‌دانم. اینجا من به‌عنوان یک مهاجم مرکزی احساس خیلی خوبی دارم، اما در آرسنال در سمت چپ حس بهتری داشتم.

رابطه دوستانه با عثمان دمبله؟ به او توصیه کردم در بارسلونا بماند. ما در گذشته در مورد آینده دمبله کمی با هم صحبت کرده‌ایم و در پایان باید ببینیم تصمیم او چیست. من دوست دارم او یک، دو یا چند سال دیگر در بارسلونا بماند، اما باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. از زمان حضورم در بارسلونا او خیلی خوب و با اشتیاق زیاد تمرین کرده و خوب کار می‌کند. من سال‌هاست دمبله را می‌شناسم و همیشه به او خندیدن را توصیه می‌کنم. مهم‌ترین مسئله این است که او خوشحال باشد و تلاش کند."

دیدگاه‌ها