کد خبر : 1815640 | 25 اسفند 1400 ساعت 20:53 | 14K بازدید | 12 دیدگاه

هدفمان قهرمانی در لیگ اروپا است

ژاوی: اصلا به ال‌کلاسیکو فکر نمی‌کنیم

ژاوی، سرمربی بارسلونا تاکید کرد تمام تمرکز تیمش روی مسابقه در خانه گالاتاسرای خواهد بود.

ژاوی: اصلا به ال‌کلاسیکو فکر نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شرایطی که در دیدار رفت در استادیوم نوکمپ برابر گالاتاسرای به تساوی بدون گل رضایت داد، فردا شب در مسابقه برگشت در ترکیه به مصاف این تیم خواهد رفت. ژاوی در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد فعلا فکر ال کلاسیکو نیست و تیمش برای کسب جواز صعود راهی ترکیه شده است.

ژاوی گفت: "بازی کردن در استادیوم گالاتاسرای دشوار است و و حتما هواداران گالاتاسرای خیلی این تیم را تشویق می‌کنند. این اتفاق از نظر روانی روی تیم تاثیر می‌گذارد، اما ما امیدواریم بتوانیم اینجا برنده شویم. روی سبک بازی گالاتاسرای کار کرده‌ایم تا فشرده‌تر باشیم. سعی می‌کنیم بهتر از دیدار رفت بازی کنیم، باید از خود انتقاد کرده و متوجه باشیم که در نوکمپ بهترین بازی‌مان را انجام ندادیم.  هدف اصلی ما حضور در لیگ قهرمانان است. 

حالا در لیگ اروپا هستیم و اگر قهرمان شویم، به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کنیم. ما بسیار هیجان زده بوده و علی‌رغم حضور در لیگ اروپا واقعا مشتاقانه منتظر شروع مسابقه هستیم. ما در حال حاضر اصلا به ال‌کلاسیکو فکر نمی‌کنیم و فقط درگیر بازی فردا هستیم.

1697975

بازی فردا مانند یک فینال است و باید در استادیومی که هواداران بیشتر تشویق کرده و فریاد می‌زنند، به میدان برویم. ما باید تلاش کنیم همان کاری را که قبلا در ناپل انجام دادیم؛ تکرار کنیم. پیش از دیدار رفت نیز می‌دانستیم که بازی سختی در انتظار بارسلونا خواهد بود، اما من تصمیم گرفتم به جرارد پیکه که مصدوم بوده و سرخیو بوسکتس که دقایق زیادی بازی کرده بود؛ استراحت دهم. می‌دانیم که گالاتاسرای مربی بزرگی مانند دومنک تورنت داشته و آنها بازی سختی را برای ما رقم خواهند زد."

تبعات حذف احتمالی از لیگ اروپا: "من فشار را به‌طور طبیعی تحمل می‌کنم و این شرایط را دوست دارم. بسیار رقابت طلب هستم و دوست دارم چنین موقعیت‌هایی را تجربه کنیم. ما در بازی رفت به بهترین نتیجه دست نیافتیم، اما به نظرم این یک فرصت است. اینجا لیگ اروپاست و هیچ کس قرار نیست چیزی به شما هدیه بدهد."

احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید: "همه اینها فرضیه است. ما روی زمان حال کار می کنیم و فردا می‌خواهیم برنده شویم و به مرحله بعد برویم. باشگاه برای بهبود شرایط تیم در آینده کار می‌کند، اما تیم همچنان از فرد مهم‌تر است."

دیدگاه‌ها