کد خبر : 1815651 | 25 اسفند 1400 ساعت 22:28 | 19.8K بازدید | 25 دیدگاه

سرمربی مورد نظر لاپورتا نبودم

کومان: در بارسلونا به من اندازه ژاوی فرصت ندادند

رونالد کومان، سرمربی برکنار شده و سابق بارسلونا خوان لاپورتا، رئیس‌ این باشگاه را مورد انتقاد قرار داد.

کومان: در بارسلونا به من اندازه ژاوی فرصت ندادند

به گزارش "ورزش سه"، از همان ابتدای حضور خوان لاپورتا در باشگاه بارسلونا بود که مشخص شد رابطه خوبی بین او و رونالد کومان برقرار نیست و این سرمربی هلندی دیر یا زود شغل خود را از دست خواهد داد. این اتفاق بالاخره در اوایل فصل جاری رخ داده و رونالد کومان جای خود را روی نیمکت به ژاوی داد. حالا رونالد کومان در مورد رابطه بد خود با خوان لاپورتا و مشکلاتی که با رئیس فعلی باشگاه بارسلونا داشته صحبت کرده است.

1668189

رونالد کومان گفت: "خوان لاپورتا چگونه من را اخراج کرد؟ یکی از مسائلی که من را آزار داد این بود که بازیکنان باید در صندلی‌های عقب هواپیما می‌نشستند، اما من باید می‌رفتم و کنار خوان لاپورتا قرار می‌گرفتم. او همیشه می‌گوید که من اسطوره باشگاه بارسلونا هستم، پس این را باید ثابت کنی. خیلی سریع متوجه شدم که سرمربی مورد نظر خوان لاپورتا برای نیمکت بارسلونا نیستم و در واقع او من را برای این پست انتخاب نکرده بود. همان زمانی را که حالا به ژاوی می‌دهند، در اختیار من قرار ندادند. 

همچنین خود لاپورتا هزاران بار به من گفت که هرگز ژاوی را به‌عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب نمی‌کنم، زیرا او از تجربه لازم برای انجام این کار برخوردار نیست. با این حال خوشحالم که اکنون شرایط بارسلونا بهتر شده و همچنین می‌بینم فرانکی دی یونگ بیشتر درگیر جریان مسابقه می‌شود."

دیدگاه‌ها