کد خبر : 1815657 | 25 اسفند 1400 ساعت 23:51 | 40.6K بازدید | 24 دیدگاه

روزهای تلخ رونالدو؛ تاوان جدایی از رئال مادرید

از زمان جدایی از رئال مادرید، کریستیانو رونالدو هرگز شرایط خوبی را در لیگ قهرمانان تجربه نکرده است.

روزهای تلخ رونالدو؛ تاوان جدایی از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، چهار فصل از تابستان سال 2018 و انتشار خبر انتقال کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس گذشته و بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان حتی یک بار حضور در نیمه نهایی را نیز تجربه نکرده است. دوران درخشان کریستیانو رونالدو در اروپا با جدایی از رئال مادرید تمام شد و او در سال‌های اخیر حذف برابر تیم‌هایی را که حداقل افتخار چندانی ندارند؛ در کارنامه خود می بیند.

در فصل ابتدایی انتقال به یوونتوس بود که این تیم بعد از برتری دراماتیک مقابل اتلتیکومادرید در یک‌هشتم، در مرحله بعد به مصاف آژاکس رفته و به نظر می‌رسید ابتدا از بخت بیشتری برای صعود برخوردار است. اما ستاره‌های جوان هلندی به رهبری اریک تن هاگ، یوونتوس و کریستیانو رونالدو را سوپرایز کرده و موفق به غلبه بر تیم نامدار ایتالیایی شدند. 

1576698

فصل بعد نوبت تقابل با لیون در مرحله یک‌هشتم رسید. بیانکونری در مسابقه رفت و در عین ناباوری با یک گل در فرانسه مغلوب شد و به علت شیوع ویروس کرونا، دیدار برگشت هفت ماه بعد در تورین برگزار شد. کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره‌های یوونتوس علی‌رغم برتری 1-2 و با توجه به قانون گل زده، ‌مقابل لیون حذف شده و وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشتند. 

یوونتوس در فصل پایانی حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب خود این بار در یک‌هشتم قرعه پورتو را ‌مقابل خود دید. تیم پرتغالی در بازی رفت در خانه 1-2 از سد بیانکونری گذشت و باز هم بیانکونری علی‌رغم پیروزی 2-3 در بازی دوم، مغلوب قانون گل زده شده و نتوانست از سد تیم پرتغالی عبور کند. دیشب نیز کریستیانو رونالدو در تیم جدید خود منچستریونایتد توفیقی برابر اتلتیکومادرید نداشته و با قبول شکست 1-2 در مجموع، با لیگ قهرمانان وداع کرد.

دیدگاه‌ها