کد خبر : 1815680 | 26 اسفند 1400 ساعت 21:29 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

آنتونی مارسیال:

دروغ است؛ بازیکنان یونایتد عاشق رونالدو هستند

آنتونی مارسیال، مهاجم سویا‌ می‎‌گوید ادعاهای رسانه‌های درباره ایجاد شکاف در رختکن یونایتد به‌خاطر کریستیانو رونالدو دروغ است.

دروغ است؛ بازیکنان یونایتد عاشق رونالدو هستند

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان امسال پس از 12 سال دوری بار دیگر به منچستریونایتد برگشت اما شرایط آنطور که فکر می‌کرد؛ پیش نرفت. 
عملکرد ضعیف شیاطین سرخ در ماه‌های اخیر کار را برای این بازیکن هم سخت کرد و حتی برکناری اوله گونار سولسشر و حضور رالف رانگینک نیز نتوانسته کمکی به بهبود شرایط این تیم کند. 
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی پیش از این مدعی شده بودند که حضور رونالدو یکی از مشکلات اصلی این تیم است و باعث شده که شکافی بین بازیکنان ایجاد شود، چرا که بسیاری از بازگشت و عملکرد او راضی نیستند. 
با این حال مارسیال معتقد است که چنین ادعاهایی واقعیت ندارد و همه بازیکنان فعلی حاضر در منچستریونایتد رابطه خوبی با این بازیکن پرتغالی دارند. 

 

1662843


مارسیال در این‌باره گفت:« کریستیانو بازیکنی بسیار حرفه‌ای و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. ما همه او را دوست داریم. مسائلی در رسانه‌ها مطرح می‌شود که حقیقت ندارد. من در آن رختکن حضور داشتم و می‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده است.»
این مهاجم فرانسوی که در ماه‌های پایانی حضور در اولدترافورد فرصتی برای حضور در ترکیب یونایتد پیدا نکرده بود، در نهایت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با امضای قراردادی قرضی اولدترافورد را ترک کرده و به سویا ملحق شد. 
با این حال او همچنان در سویا نیز شرایط چندان خوبی ندارد و در طول مدت حضورش در این تیم 6 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها