کد خبر : 1815669 | 26 اسفند 1400 ساعت 02:07 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: آنچه لازم بود را انجام دادیم

توماس توخل، سرمربی چلسی از عملکرد تیمش در این شرایط دشوار برابر لیل تقدیر کرده است.

توخل: آنچه لازم بود را انجام دادیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در فرانسه اگرچه ابتدا از لیل عقب افتاد، اما در ادامه دو بار به گل رسید و در نهایت با اقتدار راهی جمعِ هشت تیم برتر لیگ قهرمانان شد. توماس توخل اعتراف کرد تیمش در نیمه اول دیدار مقابل لیل چندان خوب بازی نکرده، اما در نهایت در این اوضاع سخت، همه ارکان این باشگاه فقط روی اهداف فوتبالی تمرکز کرده‌اند.

توماس توخل گفت: "گل لیل در نیمه نخست کار را پیچیده کرد. در نیمه اول چندان خوب نبودیم و روان بازی نمی کردیم. شرایط زمین وحشتناک بود و به نظر چمن جدید برای بازی آماده نبود. البته تاکتیک تیمی نیز درست نبود و من مسئولیت این اتفاق را برعهده می‌گیرم. 

1698347

در لحظاتی‌ که شروع به ارائه نمایش بهتری کردیم، فضاهای زیادی پیدا کرده، قاطع بودیم و به گل رسیدیم. خیلی مهم بود که جریان مسابقه آرام شود. البته ما خوش شانس بودیم که یک ضربه بازیکنان لیل نیز به تیرک دروازه برخورد کرد و این چیزها در فوتبال اتفاق می‌افتد.

همه ارکان باشگاه فقط روی فوتبال و فوتبال تمرکز می‌کنند. این فرهنگ از قبل در چلسی وجود داشته و به ما کمک می‌کند در مواقع سخت و حواس پرت کننده تمرکز کنیم. البته ما باید بازیکنان را تشویق کنیم، اما من نیز، یک بخشی از این تیم هستم. احساس بسیار خوبی داریم که می‌توانیم نتیجه بگیریم و به این تیم افتخار می‌کنم.

هواداران چلسی فوق العاده هستند. طرفداران زیادی اینجا آمده و به فرانسه سفر کرده بودند. احساس فوق العاده‌ای داریم، ما در مرحله یک‌چهارم نهایی هستیم و یک گام بزرگ به سمت اهداف خود برداشتیم. ما انعطاف پذیری و قدرت ذهنی خود را نشان داده و بر مشکلات غلبه کردیم. ما آنچه لازم بود را انجام دادیم و من این تیم را مورد ستایش قرار می‌دهم."

دیدگاه‌ها