کد خبر : 1815671 | 26 اسفند 1400 ساعت 08:18 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

نسخه پیچی لیورپول در کمتر از 10 دقیقه؛

کلوپ قاتل را با قاتل تعویض کرد (عکس)

شاگردان کلوپ در عرض کمتر از 10دقیقه نسخه میزبان آماده خود را پیچیدند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در چهارمین تقابل فصل خود با آرسنال به دنبال کسب پیروزی سوم بود. این تیم که در بازی رفت شکست 4-0 را به توپچی ها تحمیل کرده بود، بعد از تساوی در نیمه اول بازی برگشت، در کمتر از 10 دقیقه دوبار دروازه میزبان را در 45 دقیقه دوم باز کرد.

شاگردان کلوپ با گل آفساید مانه در دقیقه 46، خبر از بی تابی خود برای باز کردن دروازه حریف دادند. بی تابی که با پاسخی سخت از تیم میزبان همراه بود؛ بکر اما با واکنشی زیبا دروازه تیمش را نجات داد تا در ادامه شاهد باز شدن دروازه آرسنال در دقایق 54 و 62 باشیم.

1699078

گل اول لیورپول را دیه‌گو ژوتا در دقیقه 54 به ثمر رساند. او روی پاس تیاگو از سمت چپ وارد محوطه جریمه آرسنال شد و با شوتی زمینی از زاویه بسته دروازه رمزدیل را باز کرد. بلافاصله بعد از این گل، کلوپ دو تعویض تهاجمی در تیمش انجام داد که یکی از آنها بیرون رفتن زننده گل اول و حضور فیرمینو به جای او بود. صلاح هم به عنوان تعویضی دوم به جای دیاز وارد زمین شد.

جانشین ژوتا تنها 8 دقیقه بعد، گل دوم را وارد دروازه آرسنال کرد. توپ بلوکه شده صلاح با اشتباه ساکا در کنار خط طولی به رابرتسون رسید تا این بازیکن با یک پاس در عرض توپ را به سمت دروازه ارسال کند، یک اشاره کوچک توسط فیرمینو کافی بود تا گل دوم لیورپول را در دقیقه 62 شاهد باشیم.

گلزنی، جانشین زننده گل اول تنها بعد از 8 دقیقه تنها نکته دبل لیورپول نبود. کلوپ در واقع با تعویض فیرمینو و ژوتا، قاتل را جانشین قاتل کرد. در جریان این تعویض، بازیکنی از زمین خارج شد که در 7 بازی مقابل آرسنال، موفق به زدن 7 گل شده بود. جانشین او فیرمینو نیز با گلزنی در بازی امشب، شمار گل‌هایش ‌مقابل آرسنال را به عدد 9 رساند.

1699077
1699076

دیدگاه‌ها