کد خبر : 1815672 | 26 اسفند 1400 ساعت 02:23 | 17.5K بازدید | 2 دیدگاه

نجات بزرگ بکر روی اشتباه عجیب تیاگو

دروازه‌بان لیورپول با واکنشی زیبا دروازه تیمش را در اوایل نیمه دوم نجات داد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار امشب تیم‌های آرسنال و لیورپول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. دو تیم برای رسیدن به گل، شروعی توفانی در نیمه دوم داشتند. بعد از گل آفساید مانه در دقیقه 46، آرسنال در دقیقه 50 می‌رفت به گل برسد اما بکر دروازه تیمش را نجات داد.

در میان فشار تیم میزبان، تیاگو در میانه‌های زمین خودی تصمیم گرفت با پاس رو به عقب، توپ را به بکر برساند. پاس او اما دقت کافی را نداشت و پیش از رسیدن به بکر در اختیار لاکازت قرار گرفت؛ این بازیکن توپ را در موقعیت مناسب به مارتین اودگارد رساند تا همه چیز برای باز شدن دروازه لیورپول آماده شود.

1699079

بازیکن جوان آرسنال در داخل محوطه جریمه توپ را کنترل و با پای چپ ضربه‌ای کات دار را به سمت دروازه روانه کرد؛ بکر که موفق به گرفتن توپ از لاکازت نشده بود خیلی سریع خود را مقابل ضربه ادگارد قرار داد تا با واکنشی زیبا، دروازه تیمش را نجات دهد.

لحظاتی بعد از این سیو نجات‌بخش، لیورپول دو بار موفق به باز کردن دروازه آرسنال شد. این‌گونه بود که سیو دیدنی دروازه‌بان برزیلی جریان بازی را تغییر داد چرا که در صورت باز شدن دروازه لیورپول در دقیقه 50 مشخص نبود که سرنوشت بازی به چه سمتی برود.

1699080

دیدگاه‌ها