کد خبر : 1815677 | 26 اسفند 1400 ساعت 09:19 | 9.3K بازدید | 7 دیدگاه

آرتتا: حق ما شکست نبود و به بازیکنانم افتخار می‌کنم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال ‌‌معتقد است که تیمش عملکرد خوبی برابر لیورپول داشت و نباید شکست می‌خورد.

آرتتا: حق ما شکست نبود و به بازیکنانم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و آرسنال شب گذشته دیدار عقب افتاده هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس را برگزار کردند و شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با نتیجه 0-2 در این بازی به پیروزی برسند. 
لیورپول با کسب سه امتیاز این بازی موفق شد در فاصله یک امتیازی منچسترسیتی قرار بگیرد و تهدیدی جدی برای قهرمانی این تیم باشد تا هفته‌های پایانی لیگ برتر بیش از پیش جذاب شود. 
آرتتا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« قطعا فرصت‌های از دست رفته نقش مهمی در تعیین سرنوشت بازی داشتند. فکر نمی‌کنم این نتیجه به‌درستی نشان دهد که ما چه عملکردی داشتیم اما ما در بسیاری از لحظات تیم برتر زمین بودیم و همه کارهایی که برنامه‌ریزی کرده بودیم؛ انجام دادیم.»

 

1685164


او با تمجید از عملکرد بازیکنان اظهار کرد :«‌نمایش این بازیکنان نشانگر جسارت آنها بود برای سبک بازی مدنظر ما بود. آنها نشان دادند که این بازی را درک کردند و امروز واقعا سطح بالاتری را به‌نمایش گذاشتند اما متاسفانه نتیجه این دیدارها برابر دروازه مشخص می‌شود و این تفاوت مهم ما بود.»
این مربی اسپانیایی درباره بهبود شرایط تیمش نسبت به گذشته اضافه کرد:« من فکر می‌کنم ما فاصله‌مان با لیورپول را تا حد زیادی کاهش دادیم اما کافی نبود چون وقتی ما هرچه تلاش کردیم به جایی نرسید اما آنها با همین تلاش دو گل زدند. من از گل‌هایی که خوردیم راضی نیستم اما این بخشی از بازی است و وقتی چنین فرصت‌هایی دارید باید از آنها استفاده کنید.»
سرمربی آرسنال با اشاره به ناراحتی بازیکنانش از شکست در این بازی ادامه داد:« آنها در رختکن ناراحت بودند چون می‌دانند چقدر خوب بازی کردیم و حالا دو بازی را برابر سیتی و لیورپول واگذار کردیم اما حقمان شکست نبود.»

دیدگاه‌ها