کد خبر : 1815678 | 27 اسفند 1400 ساعت 00:11 | 44.6K بازدید | 8 دیدگاه

جیمی کرگر:

حالا لیورپول مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است

جیمی کرگر، ستاره سابق لیورپول‌ معتقد است که تمامی افراد نزدیک به این باشگاه به قهرمانی این تیم در لیگ برتر ایمان دارند.

حالا لیورپول مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته دیدار عقب افتاده از هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس برابر آرسنال را برگزار کرده و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
شاگردان یورگن کلوپ با سه امتیازی که از این پیروزی به‌دست آوردند حالا در فاصله یک امتیازی منچسترسیتی صدرنشین قرار دارند و با توجه به این که دیدار برگشت دو تیم هنوز برگزار نشده، ممکن است تغییراتی در صدر جدول ایجاد شود. 
کرگر پس از بازی شب گذشته به اسکای اسپورت گفت:« من فکر می‌کنم همه افرادی که با باشگاه فوتبال لیورپول در ارتباط هستند باور دارند که این تیم به مسیرش ادامه خواهد داد و جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.»

 

1699077


این مدافع سابق لیورپول با تمجید از عملکرد بازیکنان لیورپول اظهار داشت:« این اولین بار در طول این فصل است که من به قهرمانی این تیم فکر می‌کنم اما حالا این تیم مدعی است. همیشه در طول این فصل فکر کرده‌ام که منچسترسیتی قهرمان است. حالا فکر می‌کنم لیورپول پویایی لازم برای قهرمانی را دارد.»
او با ابراز امیدواری نسبت به امتیاز از دست دادن سیتی اضافه کرد:« شما می‌توانید همین واکنش را از هواداران و بازیکنان ببینید. منچسترسیتی هنوز در شرایط بسیار خوبی است و آنها تازه چند امتیاز از دست داده‌اند. فکر می‌کنم همه باور دارند که لیورپول با ادامه دادن همین روند می‌تواند جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.»

دیدگاه‌ها