کد خبر : 1815690 | 26 اسفند 1400 ساعت 10:25 | 30.9K بازدید | 2 دیدگاه

اقدام عجیب تماشاگر؛ بستن دست به تیرک دروازه (عکس)

یکی از تماشاگران حاضر در بازی شب گذشته لیورپول و آرسنال با اقدامی عجیب باعث توقف این بازی برای دقایقی شد.

اقدام عجیب تماشاگر؛ بستن دست به تیرک دروازه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال رفت تا دیدار عقب افتاده از هفته بیست و هفتم لیگ برتر را برگزار کند. 
شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با دو گل در این بازی به پیروزی برسند و خودشان را به فاصله یک امتیازی منچسترسیتی در صدر جدول این رقابت‌ها برسانند. 
اما اتفاق عجیبی در این بازی رخ داد و در دقیقه 60 بود که مردی از روی سکوها به سمت زمین دوید، به سرعت از نیروهای امنیتی عبور کرد و وارد زمین شد. 
اکثر افرادی که به‌صورت غیرقانونی وارد زمین می‌شوند هیچ ایده‌ای از کاری که دوست دارند انجام دهند؛ ندارند و بی‌هدف به این سو و آن سو می‌دوند یا به سوی بازیکن مشخصی حرکت می‌کنند؛ اما این تماشاگر به‌خوبی می‌دانست که قصد انجام چه کاری را دارد. 

 

1699100


این مرد به سمت دروازه آلیسون بکر دوید و سعی کرد که دست خودش را به تیرک دروازه ببندد و همین موضوع تعجب زیاد این دروازه‌بان برزیلی را به‌همراه داشت. 
آلیسون سعی کرد توجه داور بازی را به خود و اتفاقی که در نزدیکی او در جریان بود جلب کند و این در حالی بود که تمام مفسران از جمله گری نویل و مارتین تایلر و بینندگان تعجب کرده بودند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. 
نگهبانان اطراف زمین سریعا به سمت این تماشاگر متخلف رفتند‌ و او را به‌همراه خود از زمین بازی بیرون بردند. هنوز هدف این فرد‌ از انجام این حرکت در جریان بازی لیورپول و آرسنال مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها