کد خبر : 1815691 | 26 اسفند 1400 ساعت 23:04 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

ناراحتی راشفورد؛ توهین‌ها باعث شد عصبانی شوم

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد‌ می‌گوید از شدت توهین‌ها به خودش عصبانی شده اما به هواداران این تیم توهین نکرده است.

ناراحتی راشفورد؛ توهین‌ها باعث شد عصبانی شوم

به گزارش "ورزش سه"، روزهای سیاه یونایتد با قبول شکست برابر اتلتیکو مادرید و حذف از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان ادامه پیدا کرد. 
این اتفاق باعث شد که سیل انتقادات به سوی بازیکنان یونایتد سرازیر شود و تصاویری از واکنش راشفورد به یکی از هوادارانی منتشر شد که به شدت از عملکرد او انتقاد کرده بود. 
کلماتی که راشفورد در این درگیری استفاده کرده بود در ویدیو به خوبی شنیده نمی‌شد اما این ملی‌پوش انگلیسی ادعاهایی که مبنی بر توهین او به این هوادار منتشر شده بود؛ قویا تکذیب کرده است. 

 

1636225


راشفورد در توضیح این اتفاق در صفجه توییترش نوشت:« من هفته‌هاست که مورد آزار و تهدید قرار گرفته‌ام و شب گذشته احساساتم بر من غلبه کرد. من هم انسان هستم. این که هر روز چنین چیزهایی را درباره خودتان بخوانید باعث می‌شود که حس بدی داشته باشید.»
او با اشاره به عملکردش در هفته‌های اخیر اظهار داشت:« هیچکس بیشتر از خودم از عملکردم انتقاد نمی‌کند. اما چیزی که در این ویدیو می‌بینید درست نیست. من از دقیقه‌ای که از زمین بیرون آمدم هدف توهین قرار گرفتم و این توهین‌ها فقط فوتبالم را هدف قرار نداده بود.»
این بازیکن انگلیسی در ادامه اضافه کرد:« مردم به دنبال واکنشی از من بودند. گوشی‌ها آماده بود. من باید عبور می‌کردم و همه چیز را نادیده می‌گرفتم. اول از همه من به آن فرد گفتم که اگر می‌توانی بیا و این توهین را جلوی صورتم بگو و دوما توهینی با دستم به او نداشتم. روحیه من این نیست. بسیار ناراحت و ناامید هستم و در آن لحظه کار احمقانه‌ای کردم اما در هر حال من هم آدم هستم.»

دیدگاه‌ها