کد خبر : 1815694 | 26 اسفند 1400 ساعت 20:48 | 31.2K بازدید | 2 دیدگاه

نیکلاس آنلکا:

دوران فوتبال مسی و رونالدو تمام شده است

نیکلاس آنلکا، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اخیرا اشتباهات بسیاری را مرتکب شده‌اند.

دوران فوتبال مسی و رونالدو تمام شده است

به گزارش "ورزش سه"، مسی و رونالدو در تابستان امسال از باشگاه‌های سابق‌ جدا شده و پیراهن تیم جدیدی را به تن کردند. 
مسی پس از سال‌ها حضور در بارسا به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن رفت و رونالدو نیز پس از سه سال یوونتوس را ترک کرد تا بار دیگر پیراهن منچستریونایتد را به تن کند. 
با این حال آنلکا معتقد است که تصمیم این دو بازیکن درست نبوده است. او به RMC اسپورت گفت:« فوتبال مسی و رونالدو تمام شده و من فکر می‌کنم هر دوی آنها از دستاوردهایی که در طول 15 سال اخیر داشته‌اند بسیار راضی هستند. آنها بالاتر از دیگران بودند و طبیعی است که کمی افت کنند.»

 

1698914


او با انتقاد از تصمیم مسی اظهار داشت:« من از مسی بیشتر از رونالدو تعجب کردم. فکر می‌کردم که مسی کار سختی در فرانسه نداشته باشد اما رونالدو در انگلیس به مشکل بخورد چون لیگ برتر از نظر من پرفشارترین لیگ در دنیاست اما این اتفاق رخ نداد.»
این ستاره سابق فرانسه در ادامه اضافه کرد:« هردوی آنها باید هوشمندانه‌تر رفتار می‌کردند و این اتفاقی است که برای بازیکنانی رخ می‌دهد که می‌خواهند طولانی‌تر بازی کنند. آنها باید چالش‌ کمتری را انتخاب می‌کردند چون با تصمیمات درست است که می‌توانید همچنان در رده بهترین‌ها بمانید. بازیکنانی هستند که در 32، 33 یا 34 سالگی خداحافظی کردند و مورد انتقاد قرار نگرفتند. من در 36 سالگی از فوتبال خداحافظی کردم اما در 32 سالگی به چین رفتم.»

دیدگاه‌ها