کد خبر : 1815700 | 26 اسفند 1400 ساعت 12:26 | 13.5K بازدید | 6 دیدگاه

اوبامیانگ: بازیکنان بارسلونا کارم را آسان کردند

پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا‌ از شرایطی که در این تیم دارد بسیار راضی و خوشحال است.

اوبامیانگ: بازیکنان بارسلونا کارم را آسان کردند

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ در روزهای آخر حضورش در ترکیب آرسنال شرایط دشواری را سپری کرد و در نهایت تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود. 
این ملی‌پوش گابنی با توافق دو طرفه قراردادش را با آرسنال فسخ کرده و در ژانویه سال جاری میلادی به بارسلونا پیوست تا در خط حمله این تیم به میدان برود. 
این بازیکن از زمان حضور در نوکمپ به یکی از مهره‌های اصلی ترکیب ژاوی هرناندز تبدیل شده و گل‌های بسیاری را برای بارسا به ثمر رسانده تا نقش مهمی در موفقیت‌ها و پیشرفت اخیر این تیم ایفا کرده باشد. 

 

1694949


اوبامیانگ در آستانه دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ اروپا مقابل گالاتاسرای به خبرنگاران گفت:« من انتظار داشتم که خیلی زود با شرایط سازگار شوم چون به سختی تلاش کرده‌ام و همیشه از روز اولی که به این تیم آمدم دوست داشتم که کارم را به‌خوبی آغاز کنم.»
این بازیکن با اشاره به شرایطش در نوکمپ و رابطه خوب با هم‌تیمی‌هایش اظهار داشت:« من از کاری که در حال انجام دادنش هستم راضی و خوشحالم. کمک هم‌تیمی‌هایم باعث شد که همه چیز برای من آسان‌تر باشد و استعدادهایی که در این تیم حضور دارند نیز موثر بود.»
این مهاجم بارسلونا درباره دیدار مقابل گالاتاسرای اضافه کرد:« من فکر می‌کنم این بازی بسیار برای ما مهم است و ما آماده هستیم که برای پیروزی مقابل این تیم به میدان برویم. خط دفاعی گالاتاسرای عملکرد خوبی در بازی رفت داشت و ما می‌دانیم که فردا باید چه کاری در زمین انجام دهیم تا پیروز شویم.»

دیدگاه‌ها