کد خبر : 1815706 | 26 اسفند 1400 ساعت 12:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

مربی پیکان: تیم ما پدیده لیگ است

مجید محافظت‌کار معتقد است پیکان در لیگ بیست و یکم بسیار درخشان‌تر از فصول گذشته ظاهر شده است.

مربی پیکان: تیم ما پدیده لیگ است

به گزارش ورزش سه، مجید محافظت کار که به دلیل تداخل ساعت تمرین تیم پیکان با کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم با صنعت، به جای مجتبی حسینی در این نشست حاضر شده بود؛ در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: پیشاپیش عید باستانی را به همه تبریک می‌گویم. جا دارد از طرف آقا مجتبی و تمام تیم برای ایمان اکبری بازیکن خوب تیم‌مان آرزوی سلامتی داشته باشم که به دلیل کیفیت بد زمین ورزشگاه حافظیه دچار پارگی رباط صلیبی شد و این موضوع در آخر سال کام ما و مربی‌ تیم‌مان را تلخ کرد. برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم هر چه زودتر برگردد و بدرخشد.

او سپس در خصوص بازی فردا توضیح داد: تیم نفت آبادان تیم خوبی است و با توجه به عملکردی که در چند هفته اخیر داشته خیلی‌ها را غافلگیر کرده و لازم است در بازی فردا ما از تمرکز کافی برخوردار باشیم چون ممکن است که حتی یک لحظه عدم تمرکز ما را تنبیه کند. امیدواریم که بازی بسیار خوبی باشد. بچه‌های ما از انگیزه‌های کافی برای این بازی برخوردارند و تمام تلاششان را می‌کنند که سالی که خوب شروع کرده‌اند؛ خوب به پایان برسانند.

مربی پیکان در مورد نتایج این تیم در هفته‌های اخیر و کسب سه برد، یک باخت و یک تساوی گفت: به هر حال بازی‌های لیگ بسیار سخت هستند و این‌طور نیست که تیمی بتواند به‌راحتی برنده باشد. ما در اکثر بازی‌هایی که مساوی شد، برنده بودیم و در دقایق آخر بازی اتفاقاتی افتاد. اگر بازی فجر یا بازی‌های دیگر را نگاه کنید مشخص است. بازی با تیم نساجی هم ما از دقیقه ۳۰ تیم‌مان 10 نفره شد اما با وجود 10 نفره بودن هم موقعیت‌هایی داشتیم که بازی مساوی شود. به هر حال این روند خیلی غیرطبیعی نیست. نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر است.

1699153

او ادامه داد: تیم ما بدون‌شک با توجه به هزینه‌ها و نفراتی که داشته پدیده این فصل لیگ برتر بوده است و آقای حسینی و مجموعه باشگاه شاهکار کرده‌اند و یک گروهی را درست کرده‌اند که برای موفقیت تلاش می‌کنند. این عملکرد در نهایت به فوتبال ما کمک می‌کند چون تیم‌هایی مثل پیکان سعی می‌کنند با معرفی بازیکنان جدید چرخ فوتبال را در حرکت نگه دارند؛ اگر قرار باشد ما صرفا به فکر نتیجه‌گرایی باشیم و با خرید‌های آنچنانی در مسابقات شرکت کنیم، باشگاه را از هدفش دور می‌کنیم. پیکان با توجه به بضاعت خودش، توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد و به نظر من و حتی کارشناسان، عملکرد تیم پیکان در فصل جدید در مقایسه با سال قبل بسیار درخشان‌تر بوده و الان تیم قابل احترامی در لیگ برتر است.

محافظت‌کار درباره غایبان پیکان برای تقابل با صنعت نفت توضیح داد: متاسفانه ایمان اکبری مصدوم است. خوشبختانه محروم نداریم. آقای جهانبخش هم یک آسیب دیدگی کوچک دارد که انشاالله بهبود پیدا می‌کند. همچنین محمدجواد آزاده هم مصدوم است.

او در واکنش به اینکه پیکان در خارج از خانه نتایج خوبی می‌گیرد اما در بازی‌های خانگی خود در ورزشگاه دستگردی فقط موفق به پیروزی مقابل قشقایی در جام حذفی شده است؛ گفت: درست است که ما تیم قشقایی را برده‌ايم اما مقابل خیلی تیم‌ها هم در همین زمین تا دقایق آخر برنده بوده‌ایم. این موضوع یک ذهنیت است که درست شده؛ آمار دروغ نمی‌گوید اما به هر حال این یک ذهنیت است. ممکن است ما در یک بازی خارج از خانه هم مساوی کرده باشیم. به هر حال نمی‌شود کتمان کرد که ما در تهران با مشکل امکانات ورزشی و استادیوم مسابقات مواجه هستیم. امیدوارم که در سال جدید با بهره‌برداری که در ورزشگاه‌های دیگر می‌شود این مشکل ما مرتفع شود.

مربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا دو بازی اخیر صنعت نفت مقابل پرسپولیس و استقلال را آنالیز کرده‌اند؛ گفت: صنعت نفت تیم بسیار قابل احترام و خوبی است. کسانی که آقای حسینی را می‌شناسند؛ می‌دانند که ایشان همیشه تیم‌ها را بسیار خوب آنالیز می‌کند و قطعا فراتر از این دو بازی بوده؛ آقای حسینی در کنار کادرفنی قطعا ۷-۸ بازی این تیم را آنالیز کرده است. شناخت خوبی از این تیم داریم؛ این تیم بسیار تیم زهردار و خطرناکی در خط جلو است. در هر صورت صنعت نفت تیم بسیار قابل احترامی است.

دیدگاه‌ها