کد خبر : 1815711 | 26 اسفند 1400 ساعت 21:32 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت دانیلو با آلگری؛ باید از هواداران عذرخواهی کنیم

دانیلو، مدافع یوونتوس‌ معتقد است که این تیم باید از شکست برابر ویارئال دست بگیرد.

مخالفت دانیلو با آلگری؛ باید از هواداران عذرخواهی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی خود میزبان ویارئال بود و با سه گل برابر این تیم شکست خورد. 
بیانکونری در بازی رفت در زمین ویارئال به تساوی 1-1 رضایت داده بود و در این بازی نیز شانس‌های بسیاری برای گلزنی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند تا از لیگ قهرمانان حذف شده باشد. 
با این حال، آنها تا دقایق پایانی بازی نیز فرصت داشتند تا بازی را به وقت اضافه بکشانند اما با دریافت اولین گل، شیرازه این تیم از هم پاشید تا آنها به فاصله کوتاهی سه گل دریافت کنند. 

 

1691404


دانیلو پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« اینجا لیگ قهرمانان است و تیم‌هایی با سطح بسیار بالا در آن حضور دارند و چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. ما باید از این شرایط درس بگیریم چون برای جنگیدن در بالاترین سطح باید از همه نظر متمرکز باشیم. ما بیش از حد در خط حمله نامتعادل ظاهر شدیم و آنها ما را تنبیه کردند.»
این مدافع برزیلی در ادامه با انتقاد از عملکرد یووه اظهار داشت:« ما اشتباهاتی در زمین انجام دادیم، ما باید پیشرفت کنیم و هر روز به تلاش ادامه دهیم چون جزئیاتِ کوچک هستند که می‌توانند در هر بازی سرنوشت‌ساز ظاهر شوند. ما فقط می‌توانیم از همه عذرخواهی کنیم و از اتفاقی که افتاد درس بگیریم چون این درس ارزشمندی در لیگ قهرمانان است.»
این اظهارات در حالی از سوی دانیلو مطرح شد که آلگری پس از این شکست تاکید داشت که حاضر نیست سبک خودش را در دیدارهای پیش رو تغییر دهد و مدعی شد که تیمش بازی بسیار خوبی را به‌نمایش گذاشته است.

دیدگاه‌ها