کد خبر : 1815713 | 26 اسفند 1400 ساعت 13:15 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی و نبرد دشوار با همشهری اجباری!

در هفته بیست و سوم لیگ برتر نساجی مازندران در مشهد و در عصر روز جمعه به دیدار تیم شهر خودروی این شهر می‌رود.

به گزارش "ورزش‌سه " نساجی مازندران در این فصل برخلاف فصول گذشته، دغدغه سقوط را ندارد و با آرامش بیشتری به استقبال دیدارهای باقی‌مانده از لیگ می‌رود. مجموع امتیازات شاگردان الهامی تا اینجای فصل با امتیازات تیم‌های هوادار و آلومینیوم برابر است ولی آنها به دلیل تفاضل یک و دو گل نسبت به تیم‌های آلومینیوم و هوادار در رتبه دوازدهم جدول قرار دارند. سرخ‌پوشان مازندران در این فصل با ارائه فوتبالی با کیفیت با توجه به امکانات این تیم، توانسته‌اند تیم‌های بزرگ و مدعی را متوقف کنند. آنها به‌صورت مشترک با آلومینیوم اراک با یازده مساوی، بیشترین تعداد تساوی را بین باشگاه‌های لیگ برتری به نام خود ثبت کرده‌اند.

1699155

نساجی بعد از متوقف کردن آبی‌های پایتخت و پاره کردن نوار پیروزی‌های متوالی استقلال، توانست تنها باخت پیکان را در پنج بازی اخیر این تیم، به این تیم تحمیل کند. در ادامه و آخرین رقابت پیش از روبه‌رو شدن با تیم شهر خودرو، مطابق روند عجیب و منحصربه‌فرد نساجی برای میزبانی در این فصل، آنها از سپاهان در ورزشگاه امام رضای مشهد، پذیرایی کردند. علی‌رغم نمایش قابل قبول، نساجی نتیجه را با سه گل واگذار کرد و در دقایق پایانی هم با اخراج علیرضا حقیقی، سنگربان خود، بازی را 10 نفره به پایان برد.

1699154

برخلاف روند ماه‌های اخیر نساجی این بار در مشهد، میزبان نیست و مهمان تیم شهر خودرو است. با توجه به میزبانی‌های نساجی در ورزشگاه امام رضای مشهد و میزبانی‌های شهر خودرو در ورزشگاه ثامن، می‌شود گفت که حالا دیگر این دو تیم به‌نوعی، همشهری به‌حساب می‌آیند. بازی روز جمعه برای نماینده خراسان بسیار حیاتی‌تر از رقیب شمالی است. شهر خودرو برای بقا در لیگ ماموریت بسیار دشواری را در پیش دارد؛ به‌ویژه اینکه بیشترین اختلاف امتیاز در بین چهار تیم پایینی جدول، تنها پنج امتیاز است. باید تا روز جمعه صبر کنیم و ببینیم آیا نساجی به روند خوب شکست ناپذیری خود برمی‌گردد یا عنابی‌پوشانِ مشهدی بالاخره می‌توانند برای اولین‌بار در لیگ امسال، دو پیروزی متوالی را به‌دست آورند؟

دیدگاه‌ها